Hoi luitjes ,

Ik krijg momenteel nog al wat mailtjes van prikkers die wat problemen hebben met inloggen .

Naast FAQ staat het inlogprogramma wat je moet invullen .

Het inloggen kan problemen opgeven wanneer je gebruikersnaam al eerder bekend /gebruikt word .

Dat houd dus in dat je moet blijven puzzelen naar een gebruikersnaam die op alle prikborden gebruikt word dus niet alleen op het adhd bord .

Met andere woorden waar je ook een bericht plaats op een prikbord van startpagina waar inloggen verplicht is dan word automatisch de naam gebruikt , die je nu invult.

Let dus goed op welke naam je gebruikt .

De naam , emailadres en het IP adres van jou pc/provider is aan elkaar gekoppeld

-Wanneer je dus ergens bij een pagina van startpagina geblokt bent betekend dat dat je nergens meer bij startpagina terecht kunt .

Er zijn diverse problemen met mailadressen , via hotmail kan je een gratis account aanvragen , dit mail adres koppel je dan aan het inlogadres .

Google naar hotmail , nieuw account aanmaken.

Op het moment dat je inloggegevens goedgekeurd zijn , krijg je het antw. dat startpagina je een mail stuurt naar het opgegeven adres .

Deze mail activeer je dan en hopla , ready to go.

Vervolgens kun je dan je profiel invullen.

Om nog een laatste betuttelende opmerking te maken …..

Pas op met wat je invuld want dit is voor iedere lezer zichtbaar en je weet maar nooit .

Zo luitjes dit adres , althans daar ga ik vanuit hoeft niet meer zo vaak gebruikt te worden , mijn computer gaat afkicken van ping , ping en ping , det gaat het allemaal eens ff rustig bekijken en dollmaker komt in actie .

So long , groet Bernadette , Ben B