dit is nu echt adhd lol!

• maggie

hoi allemaal

hahah ik weet nu heeeeeeeeel zeker dat ik adhd heb lol!

ik heb het erg druk op mijn werk dus ik doe dan niet veel in mijn huis en ik keek gisteren op me aanrecht en moet keihard lachen! ik kon er gewoon niks meer neerzetten zon troep was het in mijn slaapkamer liggen al me kledingstukken op de grond. allemaal los dopjes in de douche! hahah

achja morgen ben ik lekker vrij kan ik aan de schoonmaak beginnen lekker me gordijnen wassen enz! heb nu al de kriebbels!

hhhaahah gellukig kon ik er zelf om lachen sta je in je keuken en besef je ineens gossie maggie heeft echt adhd overduidelijk!! je bent er zo aan gewend dat je het soms niet meer door heb lol

groetjes maggie

• Edwin

Haha,zeer herkenbaar.toen ik op me eigenwoonde was het een zwijnenstal.jij ruimt het tenminste nog op :D

(daar heb ik hier moeders voor lol:D )

• adhd ma

Die betaal je toch wel ed uit of niet.

Ik zou het wel weten……………………..

• Edwin

nou de grapjas staat nu ze kamer op te ruimen..

moeders komt tot inzicht ;)

• Jet

Lang leven de vaatwasser….

Maarrruuu is niet opruimen nou zo'n ontzettend ADHD kenmerk of ben je gewoon een geboren slordervos? :D:D

Als mijn man aan het opruimen is gaat het hier juist anders. Hij wil de badkamer gaan soppen. Pakt spullen, een emmer met sop die hij bij het aanrecht vult. Ziet dan dat het aanrecht vies is en gaat daar mee verder en is lekker bezig in de keuken….Ruimt vervolgens de vaatwasser uit en ziet dat er een schroefje los zit van de koekenpan en gaat dat vast zetten. Kan de schroevendraaier niet vinden en gaat de gereedschapskist opruimen.

Komt tot de ontdekking dat de schuur zo vol staat dat er geen goede plaats meer is voor de gereedschapskist en haalt alle spullen uit de schuur om die opnieuw in te ruimen. Met het naar buiten rijden van de fietsen is er een band lek en gaat die vervolgens plakken. Om dan tot de ontdekking te komen dat het al donker wordt….Alle zooi wordt in de schuur terug gesmeten, de gereedschapskist is een nog grotere rotzooi, de koekenpan staat op het aanrecht nog steeds met een los schroefje en de badkamer is niet gedaan. :D:D

gr. Jet

• Janny

Schaam je Eddepet!

Mijn zoon begon enkele dagen geleden te vertellen hoeveel “uurloon” ik hem verschuldigd was voor het repareren van mijn auto. “Meneer” is schadehersteller. ;) (handig voor een moeder met adhd die nog wel eens een paaltje over het hoofd ziet….:?)

Toen heb ik heb even voorgerekend hoe 4,5 jaar “kostgeld” er in werkelijkheid uit zou moeten zien.

:D:D:D

Einde discussie wat hem betrof! :D

1-0 voor Janny

• Edwin

haha,ja geboren sloddervos ben ik en we gaan er nog maar even vanuit dat ik adhd heb want volgens de huidige diagnose kan ik dat weer de prullenbak in werpen of ik mag er een nieuwe heftige stoornis bij optellen.

Maar als ik opruim dan gaat het ongeveer zo in ze werk zoals je man dat doet.begin aan alles in maak niks af omdat me oog altijd wat anders ziet,haast onbegonnen werk.ik beperk me meestal tot de was opruimen meer als zat voor mij ;)

• Edwin

haha..discussie snel gesloten volgens mij

Fijn he lekker snel prikken,prik prik :D

• Janny

zeg Maggie,

als je wilt heb ik voor jou ook nog wel een huis vol leuke adhd hoor! Gij zijt welkom! Meer dan…. :D

• maggie

hahaha nou ben normaal een flinke poetsmuts dit om orde te houden in me chaotische leven maar ik had nu de keuze gemaakt dat ik rust nodig had anders zou ik mezelf voorbij lopen dus alleen als ik vrij ben poetsen lol maja als je bv 7 dagen werk is het snel een zwijnestal in een 3 kamer flat.

hahah ben nu een half uur bezig met de afwas maar is bijna klaar lol kon niet w8ten tot morgen hahah structuur he alles netjes zodat ik me het zelf makelijker maak.

voortaan gewoonh proberen weer elke dag wat te doen en alles gelijk achter me dikke kont opruimen.

en dat van ergens aan beginnen en dan niet afmaken heb ik niet zozeer wel dat ik met 10 dingen tegelijk bezig ben maja voor mij werkt dit goed en ben snel en netjes klaar wel meestal met bv alles aan haarfrutsel die ik tegenkom in me haar enz lol

groetjes maggie