mass?

• adhd ma

he mass,

Hoe is het met je, het is zo stil……………

Gaat het allemaal wel goed met je?

Hoop snel iets van je te horen.

Knuffel adhd ma

• mas

Hoi adhd ma, wat lief dat je aan me denkt, tja het is stil omdat ik gewoon geen tijd en puf meer over heb om te prikken, soms kijk ik even snel maar ben dan snel weer weg. O. zit nog steeds thuis en ik ben nog steeds bezig met vechten, woensdag hebben we een hoorzitting bij de regionale klachtencommissie. Het is zoveel gedoe, ik ben geestelijk gewoon gesloopt, en dan dat achterna lopen van O. hij moet toch werk maken thuis. En de kerstvakantie.. oooooo, wat ben ik blij dat die voorbij is!

Maarrrrrrrrrr, en zijn ook lichtpuntjes, na vele brieven en knokpartijen is de afwijzing van het opdc ingetrokken en kregen we een uitnodiging ( dat was 1 overwinning) en daar kwam de 2e overwinning, O. moet wat testen doen om te kijken of hij geschikt is voor de time-out klas ( na 6 maanden terugkeer op het reguliere vmbo, kleine school), dus aub, wil je duimen???? Hij is nog steeds clean, zonder medicatie, dat wil ik ook zo houden, dan kunnen we in ieder geval niet de medicatie de schuld geven van bepaalde dingen ( hij is ooit onder invloed van medicatie, risperdal, zwakbegaafd getest!).

O ja, ik rook nog steeds niet! Ben er echt helemaal vanaf, radicaal gestopt ergens in november geloof ik, en ik ga dus ook nooit meer roken. Nu wil ik nog wat kilo's kwijt, want doordat ik me te dik vind word ik chagarijnig, maar dat is moeilijk als je gewend bent al je frustraties weg te snoepen.

Dank je voor je bezorgdheid, het ontroerd me altijd diep, en ik ben jullie allen ook écht niet vergeten, en ik kom écht weer terug, maar nu ff wat minder, sorry.

Ik wens iedereen natuurlijk ook een heel gezond en gelukkig nieuwjaar toe!

Nou, ga er weer tussenuit, moet nog van alles regelen voor de jongste zoon, die is vrijdag jarig ( lekker allemaal in januari en februari jarig, pffffft). O ja, ik heb NIETS gewonnen met de oudejaarsloterij, flauw he? Ik had nét vloerbedekking voor boven besteld omdat ik zéker wist dat we iets zouden winnen:? ;)

Nou ja, gaat het goed bij jou? sorry dat ik het vraag maar ik heb gewoon de puf niet om de meeste berichtjes te lezen.

lieve groetjes van mas;):)

• Miranda

Beste Mas,

Ook ik ben blij iets van je te horen, denk ook vaak aan jullie.

We duimen met z,n allen voor je,zeker een lichtpunt wat je zei, geweldig dat je zoon iig de kans krijgt, hou ons op de hoogte hoe dat afloopt aub.

Ook super dat je gestopt bent met roken,complimenten hoor, zeker in deze moeilijke tijd, wat een wilskracht, ik weet hoe moeilijk het is, ben er ook mee bezig,lukt niet slecht maar nog niet compleet,doe t met kaugums erbij,gelukkig al drastisch verminderd.Als je moet wachten op t juiste moment zitten we met st.juttemis nog te wachten denk ik:-)

Ik weet wat je bedoelt met geestelijke uitputting, ik wens je dan ook alle sterkte en kracht toe en probeer ertussendoor goed te rusten meid.ik prik ook minder,komt wel weer toch.

tot schrijfs,liefs miranda

• adhd ma

Lieve mas,

Toch sla je je er goed doorheen, meis.

Echt waar moet je kijken wat er allemaal is gebeurd en wat je al bereikt hebt…..super joh.

Ontzettend knap van je dat je ondanks alles van die verekte peuken af kan blijven, mijn is het nog steeds niet gelukt!

Tuurlijk zal ik woensdag voor je duimen.

Ben in iedergeval heel blij iets van je te horen want zat er toch wel een beetje mee.

Hier gaat alles zijn gangetje.

Mijn schoonvader is gister overleden en alhoewel we hem al 5 jaar niet meer hebben gezien ivm met ruzies is het nu toch heel vreemd dat het zo definitief is.

Mijn man slaat zich er wonderbaarlijk door heen, maar ik denk dat de klap straks komt als alles achter de rug is.

Maar het gaat nu om jou he, meis ik wens je heel veel sterkte toe woensdag en zal echt aan je denken.

Het is gewoon tijd dat O weer een plek op school kan krijgen.

De tijd die hij nu heeft doorgebracht thuis is gewoon veel te lang en je kind hoort gewoon op school.

K'zal voor je duimen okee.

Knuffel adhd ma

• adhd ma

Mas ik weet niet of je al terug bent van de hoorzitting maar hoe is het gegaan?

Nou ik hoor het wel van je als je dit leest, hoop in ieder geval op een positieve uitslag voor jullie.

Groetjes adhd ma