obsessief en compulsief, heeft dit...

• Janny

iets te maken met adhd?

Er zit iets in mijn hoofd wat me niet los laat en wat me bijkant dol maakt! En geen beetje ook…

Morgen heb ik een afspraak met mijn coach en wil hem dit ook vragen. Maar ik denk dat dit er niets mee van doen heeft. Wat is jullie mening?

GEK maakt het me…. ik kan het niet loslaten.

liefs

Janny

• maggie

hoort erbij!!!!!!

je kan het leren om te proberen los te laten.

vraag maar aan je coach hoe en wat.

bij mij heeft het gewerkt!

en je niet te druk erover maken he!!!!

groetjes maggie

• Janny

dankje lieve Maggie. Moet vanmiddag naar de stad naar mijn coach, ik ga het er met hem over hebben.

liefs

Janny

die alle dagen haar best doet haar leven op rails te houden/ krijgen.

• Albert

Hallo Janny,

Dit is wat mij betreft één van de grootste vervelende eigenschappen van ADHD.

Ik heb hier ook vaak last van hoor en je wordt er doodmoe van, vooral nu ik langdurig thuis zit.

Ik kan me helaas nu niet even lichamelijk afreageren, dus blijven een aantal van die negatieve gedachten maar in m'n hoofd rondtollen.

Normaal is de beste remedie, even lekker op m'n fietsie tekeer gaan, dan verdwijnen die negatieve gedachten als sneeuw voor de zon. Maar ja, helaas, ik zal nog wat geduld moeten hebben.

En, ja ja, geduld en ADHD, ken je dat?

Groeten, Albert.

• anoniem

Wat zit er dan in je hoofd Janny?

Slechte gedachten?

Ik herken het, trouwens!

• Edwin

gedachtes van situaties die je maar niet los kan laten.ik herken dit sterk..de ene keer gaat het me goed af en de andere keer totaal niet :?

het verschil maakt hem meestal hoe ik me voel die dag.

Ik probeer eerst de situaties op te lossen die me op die gedachtes brengen en als dat niet lukt ga ik gewoon koppig doen alsof die gedachtes er niet zijn haha :D

Sterkte in iedergeval,Edwin

• Janny

lange (heftige) dag achter de rug. Was voor de tweede keer bij mijn coach. Het klikt! en ik ga ervoor! (hij legt me aan een ketting als ik er tussenuit wil naaien…)

Het was zoals ik zeg heftig en emotioneel…. maar we gaan verder. Morgen meer. Ben moe. (moet er voor naar de stad, maar dat vind ik niet erg)

Slechte gedachten niet echt, maar wel érg vervelend en aanwezig……

blij te lezen dat ook jullie dit herkennen.

liefs

Janny

ps;

heb het gevoel eindelijk “thuis” te zijn bij deze man.

http://www.alterra.nu/therapeuten_sjaak_teunis.htm

• Janny

ps;

niks geen zweverig gedoe. Een GEWONE vent, met GEWONE manieren, recht door zee, spontaan en aardig, en géén vrouw! want dat zou niet werken met mij….

• Janny

slecht niet… mooie, onmogelijke gedachten.

• Janny

dankje, kan ik gebruiken!

liefs

Janny