Mooie voornemens Albert en de rest.
Wat een lief jochie heb je.Ook van hieruit sterkte met de operatie alvast.
Mijn voornemens zijn t zelfde als vorig jaar; zo snel mogelijk na instorting(veel psygisch en lichamelijk ongemak) weer op zien te knappen.
Nou, mijn ervaring is inmiddels, hoe sneller ik wil hoe moeizamer t gaat, dat heb ik nog niet zo lang door en ben daar nu proberen er goed mee om te gaan.(lees acceptatie)
Het was ws. een soort opstapeling van jaren wat er in wat betere tijden uitkwam.
Ik kan niets forceren en dat heb ik fout aangepakt, ik ben nu wat wijzer en m,n voornemen blijft om met stapjes de “oude” te worden.
Ik had het alleen te gemakkelijk ingeschat.
ps. het is,hoeft niet enkel psygisch te zijn,is ook iets met schildklier weet ik sinds kort,hoop t maar, dan kan er teminste iets aan gedaan worden,maar is onduidelijk of t daaraan zeker ligt.(en het zal zeker niet de oplossing voor alles zijn ,maar kleine beetjes helpen he)
Nu ik dit schrijf zijn m,n man en kids naar m,n broer toe om oud en nieuw te vieren,dat was zo afgesproken, ik ben thuisgebleven, wilde wel mee maar ik kan niet vooruit plannen, of het nou oud of nieuw is of niet.
Het gaat te erg op en af met me en nu is het weer even af en daarom ben ik er niet bij.
Ik zit er niet zo mee,vind t sneu voor m,n man en de kids maar ze hebben me beloofd toch een fijne avond ervan te maken.
voor mij zou t een straf zijn als ik nu die drukte om me heen had.
m,n jongste zei net: ach, dan heb je teminste niet de stress van t vuurwerk, maak me nl. vreselijk druk daarom ook al is m,n man erbij, vond t wel lief en hij heeft gelijk ook nog.
Volgend jaar zal het anders zijn, ik moet leren nee te zeggen en dat heb ik nu dus ook gedaan.
verder wil ik nog steeds stoppen met roken,lukt al niet slecht maar wel met kaugum erbij, hobbel al een tijdje,stoppen lukt nog niet maar gelukkig drastisch geminderd al.
Iedereen op zijn of haar manier een fijne , veilige avond .
Liefs Miranda