eindelijk oud en nieuw!!!!!

• maggie

ehhehe eindelijk de ene dag dat ik een wijntje mag drinken heeerlijk gek mag doen geen rita hoef te nemen dat is de ene dag in het jaar oudjaarsdag dan mag ik 1 dag lekker adhd zijn van mezelf!

iedereen een lekker stuiterend 2006 toegewenst

• edwin

Zelfde maggie..eddie gaat ook ff feesten vanaf :9

• anoniem

Nou, dat stuiteren gaat me lukken hoor!

Jij, en de anderen, ook een heerlijk nieuwjaar gewenst!

Ik gun iedereen alle geluk…

• adhd-algemeen.pagina.nl

Hallo Maggie en alle andere lezers ,

Ik wens jullie allemaal een knallend uiteinde en een zeer goed begin .

Dat alle wensen /dromen uit mogen komen dit jaar .

Dat al onze adhd kindjes op een goed schooljaar kunnen rekenen met steun en begeleiding , een aai over hun bol en een pluim .

Dat Mas en haar kind eindelijk gerechtigheid krijgt .

Dat Albert zijn pijn over is .

Dat anoniem en haar diploma haalt , een leuk autootje , een eigen paard en blijft die ze is .

Dat Edwin zijn baan mag blijven houden .

Dat A.D.H.D ma met de ervaringen die ze het afgelopen jaar heeft gehad , toch het vertrouwen mag blijven houden wat ze altijd al heeft in haarzelf .

Dat Janny eindelijk realiseerd dat zij de belangrijkste van allemaal is .

Dat Jet haar duikbrevet heeft , haar oudste op de juiste school geplaats word .

Dat Greet zich wat meer bezig kan houden met haar eigen idealen , de topmoeder blijft tegen wil en dank , de kinderen van haar uiteindelijk op de goede plek terecht komen , emotioneel en rationeel .

Dat het jaar voor Seetje een stuk beter mag worden dan het afgelopen jaar en dat zij zich realiseerd dat ZIJ de enige moeder is die haar kindjes nodig hebben .

Dat Helga blijft wie ze is , vecht voor het recht voor haar kinderen .

Dat Ella ook in het nieuwe jaar blij is met de keuze van haar kind haar school.

Dat er voor Bea , haar man en hun zoon ook tevredenheid blijft/komt voor de

school keuze voor haar kind

Dat Nina ongelofelijk trots blijft op haar prestatie,s .

Dat Maggie blijft wie ze is , een vrouw met adhd die er oprecht van geniet dat ze adhd heeft , een vrouw die zoals ik haar ken altijd optimistisch is en blijft .

Dat Miranda het nieuwe jaar beter begint als dat zij kerst gevierd heeft , ziek op bed .

Dat Esther en haar adhdertje vooral de rust krijgen , de bsm aanslaat .

Dat alle nieuwere prikkers op dit bord aan de informatie /verhalen die er geschreven worden /staan iets aan hebben en het gevoel dat ze een luisterend oor hebben gevonden mag blijven .

Maar bovenal wens ik iedereen het grootste goed toe , Gezondheid en het behouden daarvan .

Gelukkig nieuwjaar allemaal , Bernadette /adhd-algemeen

• Albert

Goh Det, dat je het allemaal hebt kunnen onthouden.

Ik wil jou en alle anderen ook graag het beste wensen voor het nieuwe jaar.

Ik hoop ook dat een aantal van ieder's wensen in vervulling mogen gaan.

Vooral blijven wensen, want waar wensen zijn, daar is hoop en waar hoop is, daar is geloof. Geloof vooral in je zelf, dan zul je zien, dat veel wensen niet altijd onmogelijk hoeven te zijn.

Groeten, Albert.

• Miranda

Hoi Dette, wat lief allemaal van je , een ware prikbordbeheerster, die zoveel gevoel voor de medemensen heeft en het zelf, zeker nu ze het zo moeilijk heeft , voor ieder haar wensen uitspreekt , mijn welgemeende complimenten hoor.

Bedankt en natuurlijk voor jou en je gezin en alle anderen ook het allerbeste gewenst.

Dat ziek zijn met kerst stelt niets voor ,(relativeren) heel wat andere zaken wel en die gaan hopelijk verbetering brengen voor ons gezin en dan met name voor mijn zoon en mezelf.het moet gaan verbeteren, juist voor ook die anderen in mn gezin. blijft een lange weg te gaan,binnenkort de (eindelijke ) verhuizing waar ik hulp bij krijg anders zitten we hier over een jaar nog :-).

Heel misschien veranderen dan al bepaalde zaken want ik kan niet ontkennen dat we hier al een langere tijd een negatieve spanning voelen en dat is een groot pluspunt,wanneer we in ons nieuwe huis zijn voelen we ons anders, beter, een vrijer gevoel, het straalt positiviteit uit.Ik zelf voel t nog t sterkst, lijk in t nieuwe huis iets meer energie te voelen , terwijl ik hier altijd maar moe ben, lig meer plat dan wat anders.

Niet dat alle ( lichamelijke) problemen opgelost zijn dan( zijn nog steeds onderzoeken gaande,schildklier zou mogelijk oorzaak van alle ellende kunnen zijn,bij herhaaldelijk onderzoek worden de waardes lager,heb er nu medicatie voor,dus afwachten maar. maar het is goed dat we hier snel weg zijn, dat voel ik gewoon.

uhm, genoeg over mezelf even.

alle liefs en goeds, miranda

• maggie

enne det

dat jij zo blijft als je een bent en je beste beentje voor blijft zetten voor dit prikbord! en dat je in 2006 genoeg terugkrijgt van alles wat je nu aan mensen geeft! dat verdien jij!

• Greet

Ook van mij voor iedereen een gelukkig nieuw jaar toegewenst!

En voor Det hoop ik dat ze eindelijk eens aan zichzelf gaat denken ipv zich steeds op te offeren voor de halve wereld en zo haar eigen geluk èn gezondheid ondermijnt…

DRIE dikke kussen voor iedereen (lekker Belgisch ;) )

Greet

• Miranda

hoezo lekker belgisch , ik woon in zuiden van brabant, geven we ook 3 kussen hoor :-) :-)

liefs miranda

• adhd ma

lieve Det,

Voor jou wens ik een jaar waarin je doet wat je zelf wilt, zonder eens rekening te houden met een ander.

Haal je niets op de hals waar je spijt van (kan) krijgen, en waarin je je zelf niet prettig voelt.

Een jaar met vooral leuke prettige nieuwtjes,en met een gezondheid zonder zorgen en pijn.

Lieve det een heel gelukkig en vooral zorgeloos 2006.

Geld trouwens voor alle prikkers hier.

det voor jou dus een DENK AAN JEZELF JAAR.

Liefs adhd ma