Wordt concerta ook vergoed in nieuwe zorgstelsel ?
Ik heb gehoord dat verschillende aanbieders dit doen doch heb nog geen echt relevante info.
Iemand daarmee bekend ?
sisjo
De vergoeding van Concerta is afhankelijk van de dosis. Mijn zoon gebruikt Concerta 54 mg en dit wordt normaal gesproken niet vergoed.
De enige verzekering die mij nu een aanbod heeft gedaan is CZ met de super top aanvullende verzekering. Kosten 77,50 per maand. Dit is goedkoper dan het zelf betalen van de medicijnen.
Op de site www.adhd.nu (site van de producent) is bij andere dosis wel een teruggave mogelijk.
Groet, Peter
Onze zoon gebruikt nog niet zo lang de concerta 54 en het was mij niet bekend dat deze niet vergoed worden. Dat verklaart misschien waarom ik nog steeds geen bericht van de apotheeh heb ontvangen. Zelf zijn we al aan het spitten geweest op de side adhd.nu maar dus helemaal niet op de dosis (mg) gelet, dus dat word weer een avondje zoeken. Ik ben in ieder geval blij dat ik het nu weet anders waren we mooi tegen onaangename verrassingen aangelopen. Het blijft wel raar hoor waarom de ene dosis wel vergoed word en de andere niet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?