Hallo allemaal,
Ik ben een man van 33 en heb ook ADHD-A. Dit is pas 2 maanden geleden vastgesteld.
Ik slik dus nu Ritalin, wat bij mij best goed werkt. Alleen zijn er andere dingen die de zaak voor mij complexer maken.
Jaren lang heb ik in de beveiliging gewerkt. En dat ging goed. Eerste Geldnet en later B&M als ziekenhuis beveiliger.
Bij Geldnet heb ik wel het één en ander meegemaakt, maar de druppel was dat ik 2 jaar geleden ook nog één ben neergestoken.
Gelukkig heb ik deze drie steken overleefd, maar ik heb er wel een posttraumatische stress stoornis aan overgehouden en ben uiteindelijk mijn baan daardoor kwijt geraakt. Vanaf dat moment heb ik een uitkering die loopt tot augustus, en word ik begeleid door het UWV en het CWI, maar allemaal heel erg traag. En ondanks dat Ritalin zijn werk goed doet, heb ik toch nog wel moeite nieuwe dingen op te pakken.
Zou je in dit soort gevallen dan niet kunnen spreken van tijdelijk arbeidsongeschikt? Ik ben nog niet met mijn verhaal bij een UWV arts geweest, maar ik ben wel benieuwd naar mensen die hier over kunnen mee praten.
Gr
D