Hé waar is iedereen?!

• Jet

Wat een rust zeg hier op het prikbord.

Detje is vast in slaap gevallen achter de computer zo weinig heeft ze te plaatsen hier.

Zijn jullie allemaal druk met het schrijven van de kerstkaarten?

Of alvast de inkopen aan het doen voor het eten of de pakjes onder de boom?

Wie heeft er leuke plannen voor de komende vakantie?

Omdat ik jullie niet allemaal persoonlijk een kaartje kan sturen ;-) wil ik bij deze IEDEREEN hier op het prikbord een …..

Hele fijne Kerst en het allerbeste voor 2006 toewensen!

Hé, nou wil ik er een gif bij plakken en weet ik toch niet meer welke tekens ik er voor en achter moet zetten. haakjes en streepjes maar wat en waar……

Sluit je ogen en denk dat er hier onder een hele grote kerstboom staat met knipperende lampjes :D:D:D

groetjes, Jet

• Greet

van Jet voor iedereen : ;)

En ook van mij aan iedereen hier op het pb prettige feesten en dat (een stukje v

• Greet

van Jet voor iedereen : ;)

En ook van mij aan iedereen hier op het pb prettige feesten en dat (een stukje van jullie) dromen mogen uitkomen..

Liefs, Greet

• bea veenstra

hallo Jet en anderen

Tja ik had t ook druk (verjaardag hihi) en verder idd met kaarten schrijven en werken (ja ook met de kerst) enz enz…

Mar goed sluit me bij je aan, voor iedereen een fijne (rustige) kerst en een voorspoedig, gezond en gelukkig 2006!

liefs,

Bea

• Jet

Dank je Greet ;-)

gr. Jet

• Helga

http://www.animatiesite.nl/kerst/kerstballenlachen.gif

ook van hieruit iedereen prettige dagen gewenst!!

Helga

• Jet

Kijk, jouw boom is al een stukje groter dan die van Greet :D

gr. Jet

• Helga

zo dan.

• maggie

tja druk met werken en nu vanaf zaterdag de griep.

tja aan de kerst doe ik niet echt, vind het allemaal zo overdreven,ik ga lekker werken het gezellig maken met me bewoners en 2de kerstdag eerst werken en dan komt me paps me halen en dan samen met het gezinnetje en me oompie kerst op onze manniet vieren(eten patat lol)

in ieder geval en prettige dagen !

groetjes maggie

• Greet

Helaba,

ik ben maar een halve Hollander en dus een stuk bescheidener hè…EN DE MIJNE HEEFT DIE FLIKKERLICHTJES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Groetjes, Greet