decembermaand

• adhd ma

Jezus zeg hier is de decembermaand echt een maand dat de kinderen helemaal van de leg zijn.

Normaal slapen ze als een roosje maar de laatste tijd spookt er nogal wat rond in die bolletjes.

Sint heeft net de deur achter zijn kont dicht getrokken en de kerstman staat al weer klaar om de boel op zijn kop te zetten.

Die kinderen worden toch ook helemaal gek gemaakt ook he.

Onze T voelt zich behoorlijk in de maling genomen nadat ie erachter gekomen is dat de sint dus gewoon papa en mama zijn die kadootjes kopen bij bart smits.

Hahaha nou heb heel wat moeten uitleggen, maar vond het toch wel de grootste flauwe kul

he mam waarom verzinnen jullie dat dan als ie helemaal niet bestaat.

Ja hmmm daar sta je mooi met je mond vol tanden.

Nog drie weken en dan is het gelukkig allemaal weer voor een heel jaar achter de rug.

Pffff we hebben de eerste week goed doorstaan nog drie te gaan.

Met natuurlijk als hoogtepunt jawel oud en nieuw.

Nou voor wie het ook nodig heeft veel sterkte deze maand verder.

Groetjes adhd ma

• bea veenstra

Heel herkenbaar

Sintstress noem ik het altijd pffffffff

Onze M gelooft niet meer in het hele sprookje maar ja kadootjes willen ze natuurlijk wel..

Dus ja toch een spanning van wat zou er komen.

Ook op school natuurlijk en juf had al in zijn schrift gezet dat hij wat anders dan anders was

Ja ik herkende dat wel natuurlijk

Maar goed gewoon blijven doorademen zeg ik altijd maar

En het leuke is ook nog dat ik in december jarig ben en de kerst nog komt en natuurlijk oud en nieuw

Van mij mogen ze die hele decembermaand in de boom schieten hahahah

Iedereen sterkte en keep it cool!

Groeten

Bea

• Maria

Vandaag was de hele school al in kerstsfeer. Een boom in elke klas.

Godzijdank nog geen kerstmuziek. Was het maar vast 6 januari. Alles het huis uit en lekker ramen zemen, bloeiende plantjes kopen. De lente komt eraan….

• Miranda

hey adhdma

de sint hebben we hier geen last meer van maar des temeer het VUURWERK,jezus , dat onderwerp hoor ik al tijden hele dagen aan, droom ik voort van,ben er zelf niet happig op maar onze r. pfffff normaal vind ik december wel leuk,nu niet,ik ben echt blij als alles voorbij is.

miranda

• nina

Dank je wel adhd ma en jij ook ! :-)

Wat “feestdagen”…. stressdagen zijn het voor mij. Al was het vanwege die vergeetachtige zwarte piet die telkens vergeet wat in de schoentjes te stoppen :-( Verdrietige kinderen die niet snappen dat er niets in hun schoentjes zit terwijl ze zo mooi hebben gezongen. Mn kast ligt nog vol pepernoten enzo.

Met Kerst is het hele zooitje weg. Voor het eerst in jaren een kerst zonder stress van kadootjes kopen en de hele familie over de vloer.

Met oud en nieuw ben ik zelf weg.

Ik heb niks met die “feesten”. Omwille van de kinderen probeer ik er wat van te maken maar feitelijk vind ik het elk jaar weer een drama. Heb er maanden stress van. Het liefst schaf ik de festiviteiten van de decembermaand af. Het idee dat je alleen met kerst gezellig met je familie moet zitten. Ik kan daar geen logisch verband in vinden.

Groetjes

Nina