Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ik ben er ook nog lang niet zeker van dat ik ADD heb, ben momenteel voor stressklachten onder behandeling bij een homeopaat en zal het daar zeker eens voorleggen. Eigenlijk schrik om de hele medische psychiatrische mallemolen in te gaan, ook omdat ik mijn leven toch nog enigszins onder controle heb. Ik maak geen schulden en heb eigenlijk alleen zelf last van die onrust in mijn hoofd. Als kind had ik geen klachten, is pas als volwassene gekomen. Zie ook op tegen het slikken van medicatie omdat ik jaren geleden antidepressiva genomen heb en het me enorm veel moeite kostte om daar van af tekomen. In eerste instantie werd ik ook helder daarvan, later alleen suf en laconiek (wel beter trouwens dat dat constante gepieker). Wat ik het meest vervelend vind is dat ik dom en ongeinteresseerd over kom en dat niet ben. Omdat ik redelijk intelligent ben kan ik nog behoorlijk functioneren (weliswaar onder mijn niveau) maar het kost me steeds meer moeite. Esther, je verhaal is herkenbaar, is er bij jou ooit een diagnose gesteld?
Groeten, Nelly