Ik ben er achter hoe het moet!

• Greet

Neen Esther,

al is de arme jongen de dupe van de historie.

Het gaat om de vorige (sluipend gif) die uit haar systeem moet want anders zou haar toekomst er wel eens heel somber uit kunnen zien. Gelukkig beseft ze dat ze prof.hulp nodig heeft. Ik heb het niet zo met psychologen maar we duimen en hopen maar want zo kan het ècht niet meer verder…

Liefs, Greet

• Greet

Bedankt voor je medeleven, Helga.

Ik vrees echter dat het niet in één-twee-drie opgelost zal zijn … maar we hopen het wel.

Liefs, Greet

• Gery

Janny……………………bel me svp morgen even op.Ik weet niet wat er gaande is bij jullie maar je dochter was toch depressief???En mijn dochter was dit ook{en ik denk ook dat ze adhd heeft} en ik heb veel er over gelezen en ook gepraat met hulpverleners.Misschien kan ik je advies geven???Gery

• Janny

wat klinkt dit bekend! Overigens heb ik je gemaild!

:?

liefs

Janny

• Janny

Gery vraag dan even onderaan deze pagina mijn E-mailadres aan Bernadette. Ik zet het niet meer neer, heb mijn lesje geleerd. En helaas is het leukste vermaak nog altijd leedvermaak….

(vind je ook niet? “kerel”… lees; EIKEL)

kus

Janny

• edwin

Je moet het gewoon tijd geven greet.Dit soort dingen loop je een hele tijd mee zo niet heel je leven.tenminste de kern.de rest van het ‘'gif’' zal met de tijd en de juiste leefomgeving verdwijnen,zodat de persoon weer normaal kan functioneren.

• Janny

kom je me bijeen vegen?????

• edwin

ghehe,kan je alleen zelf janny.je moet eerst in balans met jezelf komen om antwoorden te vinden

• Gery

Janny…ik heb het vinkje weg gelaten zodat je mijn emailadres wel ziet.Maar heb je nog de zelfde….die heb ik nog wel.Gery

• Janny

vertel me dan in vredesnaam hoe dat moet!!!! Het is één drama hier op het moment.

Dochter is “ziek” en heeft dat zelf niet door en ik… trek dit niet meer.

liefs

Janny