Ik ben er achter hoe het moet!

• Janny

:D

Zó!

:D

Nu rest mij “slechts” het praktijkgedeelte… :?

Mensen ik draai er niet om heen.Ik ben geen cent waard. Ik kan mijn dochter niet uit mijn hoofd zetten. Het sloopt me. Ik maak van alles een puinzooi en lig het liefst hele dagen in bed.

liefs

Janny

• Greet

Bedankt voor deze mooie tekst, Janny.

Loslaten is iets wat wij allemaal moeten leren en waar ik ook de grootste moeite mee heb. Dus alleen al door de tekst te lezen, weet ik dat ik het een beetje kalmer aan mag doen.

En wat je dochter uit je hoofd zetten betreft, wij hebben momenteel ook problemen met onze dochter. Ik weid er niet over uit maar het is om bang van te worden…

Een moeder is en blijft een moeder, of die nu adhd heeft of niet. Als gevolg van dat alles is ook mijn concentratie ver te zoeken, alleen reageer ik wat langzamer op alles ;) maar de paniek is even groot,hoor en de slapeloze nachten zijn er ook.

Liefs en sterkte, Greet

• jolanda

Janny

Dat noemen ze nou MOEDERLIEFDE.

• Helga

Bah Greet, wat vervelend nou! Vanaf hier heel veel sterkte gewenst. En hopenlijk zijn de narigheden met dochterlief van korte duur .

Groetjes van Helga

• esther

Greet!!!!!!! Wat erg!!!!! Komt het door haar vriendje waar je laatst over schreef?

Heel veel sterkte en virtuele steun.

• esther

Janny, volkomen logisch dat je je zo rot voelt.

Als je je portemonee loslaat, loop je terug om 'm te zoeken. Dat doe je ook met je dochter. Je kunt je wel 100 keer voornemen om haar los te laten, je zal toch altijd weer komen kijken hoe het met haar is en altijd weer voor haar gaan zorgen en je druk om hara maken. Je bent en blijft haar moeder, dat is je zwakte en ook je kracht.

Kus van Esther

• Janny

Van droefheid genezen

Is het leven

Je soms toch te zwaar,

Probeer dan een beetje te gelijken

Op een clown, die in zijn hart schreit,

Maar met een lach op de viool speelt

Voor een kind,

Om zo zijn eigen hart van droefheid

Te genezen !

• Janny

• Janny

dankje…

ik heb net een lange “brief” geschreven… min of meer aan haar. Ze wil me niet zien. Maar ze zit in vreselijke nood… haar vriendje was hier vandaag en die wordt ook helemaal gek omdat we niet weten hoe het met haar is. Hij is deze week in de nacht naar haar huis gereden zonder dat ze open deed. Ik thuis huilen en hij 30 km verderop proberen tot haar door te dringen. We weten het niet meer.

Wat we doen is fout. Wat we willen en zeggen is fout. Ik heb vandaag in al mijn ellende mijn zwager in Frankrijk gebeld om even te kunnen praten. Hij is 20 jaar ouder dan Bull, was zijn leven lang bij de recherche en heeft véél geduld, liefde voor mensen en mensenkennis.

liefs

Janny

liefde kan dus echt zeer doen.

• Janny

http://partyflock.nl/topic/827972.html

tja, een mens moet toch wat om “bij” te blijven…