overkomt dit óók mensen die géén Janny heten?

• Janny

Nou en ik zat ook weer góed in de bocht vandaag! Ik was een beetje druk. Gewoon D R U K …. net als altijd… op “zijn Janny's” zeg maar…. gewoon dus… :?

Dus ik met een rótgang op mijn ijzeren paard het centrum in voor een kadobon bij de Blokker, die ik vanavond nodig heb.

Ik had de hele dag nog geen eten gehad (geen tijd hoor!) en besloot SNÿL (ook op zijn Janny's dus..) een dingetje uit de muur te trekken bij de cafetaria. Smaakte ook nog naar niks en het vet droop er uit. Maar oké, dit terzijde. Ik sjees door naar de Appie, 100 meter verderop en wat denk je? WÿG portemonnee!

(ook op zijn Janny's dus…. )

Maar gelukkig!!!!! had ik nét voor ik bij de Blokker was 475 euro GESTORT! bij de bank. Mazzel of niet???

Ik terug naar die catetaria waar ik al luid lachend werd onthaalt. (ze kennen mij al een beetje) Een oud dametje in een rolstoel had hem gevonden en juist gecontroleerd op adres en in tas gestopt. Geen geld, maar (weer) al mijn pasjes naar de kloten, voor de zoveelste keer.

Ik wéér naar Appie en voor dat ouwe schatje een doosje Merci gekocht. Je bent “lief” zei ze. Ik dacht "mens, je moest eens weten de hoeveelste keer dit is…)

Ik vertel NIKS aan Bull…. anders zeikt die weer. Dat ik een touwtje om mijn nek moet en zo…

DDD

Zoefzoefff!

Janny

ps; vanavond aqua-aerobic op de duiktraining, vandaar de kadobon.

zoefzoefff!

ps;

het stikte van de katjes in de kliniek vanochtend. Alléén maar katten! Wie wil er nog een paar? Eén verwaarloosdede Siamees bijvoorbeeld!? Ik JAT hem zo hoor, heb ik al meer gedaan!

En de baas maar ronddreutelen…. Ja dat krijg je als je zo maar papa wordt van twee meiden!!! WEG nachtrust! Had ie maar niet zo zijn best moeten doen. De hebberd Je kunt beter puppies en kittens hebben…

PS;

bij de Blokker kreeg ik een boekje kado. “ANDERS is leuk”… toepasselijk of niet?

• Greet

“oef…. en nu even uitblazen van zoveel adhd-geweld”, sprak de niet-adhd-er ;)

• Janny

mens! Je weet de helft nog niet! De laatste tijd is het ehelmaal bar en boos!

:?

• maggie

nee geen last van. was omdat ik mezelf aangeleerd heb om juist op te letten dat zulke dingen niet gebeuren.

gellukig niet zeg zal knetter van mezelf worden.