Zoals de titel het al zegt, geloven jullie in voorgevoelens, ‘en dergelijke dingen’?
Ik ben benieuwd, hoe jullie hierover denken? (Ja, ben nou eenmaal een nieuwsgierig geval… )
Liefs, m
ja,
Maar voorgevoelens zijn helemaal niet zo spiritueel of ongrijpbaar zoals vele denken.Vaak is het eerder opgedane informatie dat verwerkt zit in je hersens.Er zijn zoveel wetenschappelijke bewijzen voor dit soort dingen dat voorgevoelens waarvan de invalshoek spiritueel is haast geelimineerd kan worden.
Misschien dat dat soort voorgevoelens ook bestaan,maar de meeste die je beleefd zijn prima te verklaren
Ik heb er al drie cursussen opzitten. Daar gebeuren fantastische dingen. Je concentreert je op een foto en je voelt opeens een ontzettende pijn in je voet. Blijkt degene van de foto een gebroken voet te hebben.
Eigenlijk is het niets voor mij, ik zit altijd in de ratio, maar deze lessen zijn heel interessant. En ik ben ook erg nieuwsgierig.
sorry , hier ga ik opnieuw (het blijft hier maar spoken ) :
ik geloof er zeker in en zou soms willen dat ik ze niet had…want vaak voel ik het ‘aan m’n grote teen' als er iets op komst is…(Vlaamse uitdrukking).
Of zouden we het ook gewoon intuïtie kunnen noemen? Vrouwelijke dan in mijn geval.
Liefs, Greet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?