ja, dat was voor jou. Ik weet niet meer via welk forum dat was. We mailden toen af en toe ( als jij het echt was) en het staat me goed bij want dat heb ik alleen met jou gedaan en nu met Jet.
Ik was toen behoorlijk in de bonen met m'n dochter en bij mijn zoontje werd opeens ook nog eens asperger genoemd.
Jij noemde je op het forum Mees, dacht ik, en ondertekende met Merel. Je woonde niet meer thuis omdat de reatie met je ouders niet zo goed was. Volgens mij was je toen 17 jaar. Je had in je kamer een groot bord gemaakt om je dag in te delen en het liefste at je op je kamer. Ik weet nog wel wat meer dingetjes, maar dat zet ik liever niet op dit bord. Ik bewonderde je enorm, zo jong en helemaal in je uppie.
Nou, ik ben benieuwd of je het echt bent, ookal is dit nogal algemene informatie. Miscshien ben je het niet en heb ik al die tijd ernaast gezeten. Ik kan de oude mails niet meer terugvinden. Misschien is het op mijn oude computer, en dan is het toch iets langer geleden.
Op je vorige prik heb ik niet gereageerd omdat ik het moeilijk vond iets van onze mails uit de doeken te doen, zonder al te specifiek te worden en je privacy aan te tasten. Maar nu vroeg je er weer naar, dus ik waag het erop.
Groetjes van Esther die natuurlijk niet echt Esther heet.