wat te doen?

• Janny

- enthousiast

- goed in het vinden van nieuwe oplossingen

- goed in crisissituaties

- goed in improviseren

- goed in het direct nemen van beslissingen

- niet lang boos

- energiek

- zeer makkelijke praters

- spontaan

- creatief

- gezellig

- leuk om mee om te gaan

:?

tja,

kan er ook niks aan doen hoor. Maar Kathleen Nadeau beweert dit allemaal . Mwa… en als ik (bescheiden) naar mezelf kijk…. :D

• esther

Hé, wat leuk, als ik dit lijstje zo zie heb ik het ook!!

Wat mij heel erg verbaasd is: goed in crisissituaties. Die moet je me nog eens uitleggen. Voor goed handleen in een crisis moet je rust hebben, moet je overzicht hebben, moet je juist kalm kunnen blijven als het spannend wordt.

Die ADHD-ers hier thuis zijn heel vaak als een kip zonder kop, juist extreem slecht als er zich een probleempje opdoemt.

Ik ben niet zo negatief over ADHD hoor, maar deze dagen voor Sinterklaas trek ik het niet zo goed meer.

• Janny

breek me de b*k niet open! :D Ik vraag me ook wel eens af of Kathleen dit nou echt allemaal meent. Je kunt mij de laatste tijd ook wel bij elkaar vegen! Maar daarom zijn we nog wel “leuk”… toch? :?

• esther

nu een kleine ja, en deze 5 dezcember-crisis zeg ik weer JA!! Mijn drie ADHD-tjes zijn op het moment ziek thuis. Ik ben net helemaal uit mijn dak gegaan van woede, heb zelfs met een schaar gegooid. Gelukkig hebben ze dat niet gezien en was ik nog wel zo bij zinnen dat ik het naar een veilige plek gooide. Maar toch, niet mijn fraaiste actie.

Ze zijn nu opeens heel lief op zolder aan het spelen.