strattera

• marie

hallo mijn zoon heeft al vanaf zijn jeugd adhd heb hem nooit medicijn gegeven ookal had de dokter dat wel gezegd.

we zeiden dat is niet leuk voor hem dan wij het maar even moeilijk met hem

zal later wel beter worden maar nee dit is mischien wel mijn grootste fout geweest omdat niet te doen

nu zit hij in verslavings kliniek en heb aangegeven dat hij adhd heeft en alles uitgelegd

ze hebben hem nu strattera voor geschreven kan iemand mij daar iets over vertelen of mischien ook zoiets met zijn kind beleeft

alle opmerkingen helpen mischien bedankt alvast

• esther

Wat een treurig bericht. Sterkte.

• maartje

Hoi Marie

Mijn dochter van 9 jaar met ADD, Dyslexie en een milde vorm van PDD nos heeft sinds kort Strattera ( bijna 4 weken) Ritalin en concerta hadden te veel bijwerkingen in de vorm van hyperactiviteit ( als het uitgewerkt was) en slapeloze nachten. Ik merk aan mijn dochter dat ze zich iets beter kan concentreren en dat haar emoties wat vlakker zijn. Het zijn niet zo van die pieken waarvan ze ook zelf moe van werd. Strattera werkt na 4 weken pas optimaal dus erg veel kan ik er nog niet van zeggen. Wat ik hoop van dit medicijn dat haar concentratie zodanig verbeterd zodat ze aan haar dyslexieprobleem kan werken.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en als je nog vragen hebt over strattera dan hoor ik het

Groetjes Maartje

• Miranda

Hoi Marie, allereerst heel veel sterkte ..

Ik heb hier geen ervaring mee maar wel met strattera.

Bij ons hielp t niet maar dat zegt niets.

Het beste kun je de zoekfunctie gebruiken en dan strattera intypen en op alle data,er is al veel over geschreven inmiddels.

En voor Maartje even,dat van die werking na 4 weken optimaal klopt volgens mijn psyg. niet helemaal.

dat kan veel langer zijn,is ook terug te lezen

vraag het anders even aan je psyg.

Soms kan het opstandig gedrag uitlokken,bij ons is dat gebeurd,hoeft niet bij jullie zo te zijn maar wou t wel even vermelden,staat nl. (nog) niet in de bijsluiter maar als het goed is hebben alle kinderpsychiaters z,on brief.

succes ,miranda

• maartje

Hoi Miranda

Krijg hellaas de kans niet om te kijken of het werkt. Vanwege huiduitslag moet ze meteen stoppen. Baal er wel van omdat ritalin en concerta wel werkte maar de bijwerkingen waren te heftig

Groetjes Maartje

• Miranda

Hoi, mijn zoon had in t begin ook uitslag nu je t zegt,ongeveer na een week of twee was dat. de kinderpsyg. heeft er naar gekeken en het was niet t soort uitslag dat van de medicijnen kon komen volgens haar(waarvan dan wel weet ik nog steeds niet trouwens) advies was toch doorgaan,al had ik het er niet echt op maar de uitslag verdween binnen een week weer gelukkig en is ook niet meer teruggekomen dus daar weet ik ook verder weinig raad in te geven.

Het is goed om te stoppen als je arts het aangeeft lijkt me iig.

mss.is t jammer ,miss.ook wel goed juist. je hebt t in ieder geval geprobeerd .

Laat nog s horen wat je nu verder gaat doen.

succes,miranda

• Miranda

Wou er toch nog even op terugkomen,dat van die uitslag,niet meer voor mezelf want wij zijn toen ook gestopt uiteindelijk.Maar wellicht een waarschuwing voor anderen.

Maar er zijn hier nog een paar ouders die strattera gehad hebben.

Wil eigenlijk wel weten of hun kinderen ook een soort van uitslag gehad hebben,want ik vind ,t toch wel typisch.

gr. miranda

• mas

nee, geen uitslag, zijn exceem was wel heel erg teruggekomen, zo erg dat hij zelfs niet naar het strand wilde of wilde zwemmen, dat deed pijn. Nou, en we hadden natuurlijk een zomervakantie aan zee! Of het ermee te maken heeft weet ik niet, maar zijn voeten zien er nu veeeeeeel rustiger uit.

mas