Hoi Jet,oke,het leek idd wel op reclame en dat kan(mag) eigenlijk niet.Heb inmiddels zelf pauline even gemaild waar ik die website kon vinden,wou er toch iets meer van weten.
Maar…. het is wel een manier om weer iets nieuws te delen met ouders,iets waar men anders misschien niet van had geweten dat t bestond toch , en ben eerlijk,wie wil dat niet.(tenminste toch zeker de ouders die al van alles geprobeerd hebben en waarbij niets helpt)
We zijn toch altijd wel benieuwd wie wat helpt en andersom als je begrijpt wat ik bedoel.
Over visolien e.d. is zoveel over gesproken.
De kosten,tja, neem strattera, dat kost bijna 100 euro per maand.
Ik bedoel er mee,als er iets nieuws komt zoals bv de strattera waarvan je ook geen idee hebt of t helpt word er toch ook grif voor betaald,men laat er soms andere dingen voor staan, ja toch?
En wat Greet zegt, ik begrijp haar erg goed , veel dingen zijn teleurstellend , er mag geen misbruik gemaakt worden van ouders , er zit veel kaf onder t koren,zeker waar.
Maar ik heb hier t idee dat ' t een enthousiaste ouder betreft die hier zelf (en anderen)baat bij heeft gehad en dit simpelweg hier onder de aandacht wil brengen.
Dat ze t zelf verkoopt , tja, die visolien bv,die verkoopt hier niemand , kun je overal kopen maar wij maken in principe daar dan toch ook reclame voor.
Hoeveel ouders hebben dit wel niet geprobeerd.Sommige met en vele ook zonder succes,maar je hebt t dan iig wel geprobeerd.
Ikzelf en ik neem aan andere toch ook , blijf hopen op de “gouden ” tip, mag ook wel brons zijn hoor :-)
Hoe dan ook, het is aan iedereen zelf om het te proberen en om er achter te komen of t helpt of niet.
Kijk , jij hebt bsmtherapie gevolgd met succes(gelukkig ) en met zoveel succes dat je zelfs een studie er voor volgt, je enthousiasme erover is overduidelijk en ik ben blij dat je er over vertelt,zo komen we toch weer dingen aan de weet wat we anders mss.ook niet wisten,snappie?
Doordat je er over vertelt kunnen er misschien weer kinderen geholpen worden,nou ,dan zijn we er toch,wie weet is dit middel voor sommigen ook erg goed.
Het is aan de persoon zelf om iets uit te proberen.
Groetjes miranda :-)
.