ADHD en voedingssupplement

• Benieuwde mam

Hoi Pauline waar kan ik dit kopen?

gr

benieuwde mam

• Pauline

Hoi forum,

Bedankt allemaal voor jullie mening. Jullie hebben gezamelijk zo veel kennis in huis. Ik ga in de toekomst zeker nog gebruik van jullie maken.

Ja mijn mening is ook duidelijk, als het helpt waarom niet op de natuurlijke manier.

Het oudste gebruikertje met ADHD dat ik ken kuurt al bijna drie jaar en dat gaat heel goed. Om de mensen die nu beginnen of net zijn begonnen te begeleiden moet ik nog een hoop dingen leren over ADHD. Bij dyslexie heb ik natuurlijk wat meer ervaring-kennis. Voor de mensen die willen weten waar het te koop is moeten maar even pivé mailen. Ik heb nog tijd zat buiten mijn gezin met vier jongens, 5 huisdieren, een baan bij de thuiszorg en….. Dit is veel leuker toch!!

Groetjes Pauline

• marianne

Hallo Paulien

Mijn zoon is bijna 18 jaar.Heeft adhd.Hij is een slechte eter. Hij rookt al enkele jaren sigaretten. Sinds kort rookt hij weed zo nu en dan.Wordt ik lekker rustig van zegt hij.Ik ben bang dat het niet maar een enkele keer is. Ik ben verschrikkelijk bang dat het uit de hand loopt.Kan het voedingssupplement hem rust geven ?

En wat is het supplement ?en waar is het tekoop?

• Chappy

Hoi allemaal,

Ik heb al eerder een berichtje proberen te plaatsen, maar dit is niet gelukt. De site van Pauline, waar het voedingssuplement besteld kan worden, is te vinden via de zoekmachine “msn search”. Typ de naam “Energy totaal” in en je kunt de site zo vinden.

Groetjes,

Chappy

• Ruud v.Z.

Is het niet bij de drogist te koop dan?

Dit vraag ik omdat je zegt, dat wij een mailtje moeten sturen, waar we het kunnen kopen

• Pauline

Beste allemaal,

Nee het is niet bij de drogist te koop, en dat gaat ook niet gebeuren. Het is nu hoera bij mij te koop. En ik kom het hier in Drenthe altijd brengen, daarbuiten stuur ik het op.

Nog even voor de schrijver met een zoon van 18, op deze leeftijd zijn de tekorten al erg groot, en het middel moet deze tekorten aanvullen. Er zal in dit geval gekeken worden of het de kids-kuur of de volwassen-kuur moet zijn, en ik durf je te zeggen dat hij rustiger zal worden, en het ook zelf zo zal ervaren. Nu voor alle anderen ben je alle andere probeersels zat moet je het gewoon doen. Ervaar het maar, ik weet al dat het werkt nu jullie nog. Nee ik loop nog niet weg van het forum, ik moet jullie nog bestoken met moeilijke vragen.

Groetjes Pauline

• adhd-algemeen.pagina.nl

Pauline ,

Ik wijs je even op de huisregels , reclame voor producten en dergelijke , prive verkoop doen we maar even niet , het beheer

• marianne

Hallo Pauline

Ik woon niet in drente. Hoe kan ik met je in contact komen?

Marianne (moeder zoon 18 )

• mas

kan je de link er niet ff bijzetten? ik kan het niet vinden hoor!!

groetjes van mas

• Greet

Hallo Pauline,

ik heb lang nagedacht vooraleer ik dit bericht postte maar eigenlijk weet ik niet goed of wat je vertelde nu waar is of niet of dat het gewoon een goedkope (lees gratis) manier van reclame maken is….

Zoals we allemaal wel weten, bestaan tovermiddelen niet en heb je hier te maken met ouders die wanhopig op zoek zijn naar ‘het middel’ om hun kinderen een toekomst te geven die leefbaar is : makkelijke ‘slachtoffers’ dus.

Ik zou het dan ook jammer vinden indien je misbruik maakt van deze mensen.

Greet