vraagje voor adhdma en ouders die een kind op rec4 hebben

• bea veenstra

Hoi Miranda

Onze zoon is dus 5 okt 9 jaar geworden en ook ik lees nu net dat je zoekt om ervaringen over het voortgezet onderwijs

Wat ze mij wel verteld hebben is dat onze zoon tot aan zijn 18-e aan deze school verbonden kan blijven

Of kan doorstromen naar een vmbo met ambulante begeleiding vanuit de cluster-4 school

Verder heb ik hier geen ervaringen mee maar dat is wat ons werd verteld.

Onze zoon is begonnen op het reguliere basisonderwijs en tot aan groep 4 daar gezeten.

Hij is dus eind sept overgegaan naar de cluster-4 school

Ja toen wij 1 week voor de vakantie een gesprek hadden op school met de ambulante rugzaqk begeleider werd er doodleuk gezegd dat hij maar weg moest!!

Ja daar zit je dan

Dan moet je heel snel omdat er een grote vakantie tussen zit

Snel op school kijken, info verzamelen alles in gang zetten, aanmelden, vervoer regelen enz

Een hele hektiek waar we nog steeds erg boos om worden als we er aan terug denken

Maar goed hij heeft ongeveer nog 3 weken hier op school gezeten en is toen gelukkig naar de andere school gegaan

Ja de lol was er voor ons goed af hier en we waren blij dat hij zo snel al terecht kon

Je hoort genoeg over wchtlijsten etc

Heel veel succes verder en ik hoop dat je toch nog wat hebt gehad aan mijn verhaal

Groeten

Bea

• Miranda

Bedankt Bea.

Idd.rottig gevoel,de laatste week voor de zomervakantie om

dat te horen, net of ze dat dan pas ineens weten,raar ja.gelukkig was er direkt plaats na de vakantie.

En heeft t voor jullie goed uitgepakt,voor het kind lijkt me 6 weken ertussen juist wel ideaal,om dan een nieuwe start te maken bedoel ik.

Dat was bij ons anders toen op de basisschool,R. ging midden in het schooljaar weg,dat was me toen ook wat.

Heb aan alle verhalen iets,dus ieder bedankt,was enkel zeer benieuwd naar verhalen met name oudere kinderen.

Deze verhalen(en die komen van direkt betrokkenen af) zijn allemaal positief en dat heb ik af en toe even nodig.

groetjes miranda