Druk van ritalin als je geen adhd hebt

• Miranda

Ha Jet, ik zou nog even reageren hierop.

Hij is er niet uitgefloept hoor :-) :-) was t maar waar, het duurde welliswaar kort maar de pijn was er niet minder om,sterker.ik dacht,ik scheur helemaal open ,terwijl ik toch al een bevalling had gehad.

Daarbij had hij een behoorlijk hoofdje,een echte dikkop zeg maar :-) ( de verhouding,hoofdje en lijfje was best fors,overigens dat koppie is een heel stuk dunner geworden vanaf z,n vierde ongeveer)

De rest waar je het over had ,bekkeninstabiliteit,enzv. heb ik allemaal niet gehad,het was verder een ongecompliceerde zwangerschap.

Calciumopnameprobleem,ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat heb.

Erfelijk zit er wel wat in de familie ja.

Juist omdat ik toendertijd hoorde dat een te snelle bevalling ook niet altijd goed is,heb ik een ostheopaat opgezocht.

Hij staat ook in de lijst van aangesloten ostheopaten en waaraan ze allemaal moeten voldoen.

Hij staat hier in de buurt,regio ook goed bekend.

Van hem had ik begrepen dat hij eerst fysiotherapie deed,later dus ostheopaat,en later cranisociaal (schrijf ik t goed:?).

Ik hoor nog van je over de ostheopaat las ik net in je bericht,bedankt alvast.

voor nu groetjes miranda.

ps. dat lange stuk heb ik inmiddels gelezen en vind het moeilijk maar interesant,wat ik me nog afvroeg (kan zijn dat je daar al ooit over geschreven hebt,weet t ff niet) is of een bsmtherapeut ook gebruik maakt van bepaalde apparatuur of labonderzoeken of zoiets om tot de oorzaak te kunnen komen,want hoe vind je in hemelsnaam die zwakke schakel. sorry als je dat al heb uitgelegd,als dat zo is vind ik t wel,dan hoef je t niet opnieuw op te schrijven

• Miranda

Bedankt nog voor je mailtje Jet,

gr. miranda