Hoi Mas,
Nou ja,ik zit nog s even t pb te checken en zie nog een reactie van jou op mij van 6 november.
Dat zie ik nu pas,d8 al typ ik netjes :-) en hoor ik niks of t goed is:-).
Hoe dat kan snap ik niet want ik kijk regelmatig of er reactie,s zijn.
dus even aan bernadette een vraagje tussendoor: hoe kan het dat er soms geen “nieuw” voor staat of zoals nu dat ik nu pas een bericht zie van de 6de.
Ik had gister ook nog een reactie op nina gegeven ivm efexor en staat er ook niet op.mss. heb je daar een antwoord op,kan ook aan m,n pc liggen want die heeft kuren.
Ik probeer altijd snel te reageren dus ik vind t vervelend dat ik nu pas dat bericht lees.bvd:-) miranda
ps; ik weet dat t even kan duren dus dat bedoel ik er niet mee,gaat over berichten die al wel geplaatst zijn en dan mis ik er soms.
uhh,nu weer even naar jou mas :-),heb je verhaal gelezen, ik snap je,r.zou ook wel naar de groenschool willen,ja lekker,hebt niets te willen,klopt wat je zegt,ze zijn zeer terughoudend met een kind voor rec4.
Ik word er ook doodziek van dat er voor onze kinderen eigenlijk alleen zmok overblijft,wrom bestaat er niet zoiets van mokgroenschool of zoiets.
Nee dus,met zulk onderwijsrapport kun je t wel schudden denk ik. Het is ook meteen zmok he,mok klinkt al wat vriendelijker als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik had al een keer gevraagd wat zijn oude school hier allemaal van vind en of die je niet kunnen helpen hiermee.Ik weet ook niet welke stappen ik nog moet doen om dit te voorkomen,ben me toch voor aan t bereiden op die zmok.
Weet je,mijn contactpersoon van de ggze wist me te vertellen dat als het op zmok ook niet gaat dat dan zoiets als internaat volgt
Dat omdat ik me afvroeg,waarom zou het op z,on school wel beter gaan eigenlijk,wist je dat?
Ik duim voor je en wens je alle sterkte met alles waar je mee bezig bent.
Hoe gaat ,t thuis met o.eigenlijk? zal niet meevallen.
Bedankt dat je even naar m,n man vroeg,hij is gelukkig weer thuis sinds maandag,heeft een aantal dagen aan t infuus gelegen en niets mogen eten en drinken.Hij heeft last van (nu hoop ik dat ik t goed schrijf:-) ) diverticulitus,een lastige darmaandoening.
In tijden van drukte en stress is er meer kans dat t terugkomt:?
oke,we horen elkaar nog knuf terug,miranda