reactie voor mas,en vraagje aan bernadette

• miranda

Hoi Mas,

Nou ja,ik zit nog s even t pb te checken en zie nog een reactie van jou op mij van 6 november.

Dat zie ik nu pas,d8 al typ ik netjes :-) en hoor ik niks of t goed is:-).

Hoe dat kan snap ik niet want ik kijk regelmatig of er reactie,s zijn.

dus even aan bernadette een vraagje tussendoor: hoe kan het dat er soms geen “nieuw” voor staat of zoals nu dat ik nu pas een bericht zie van de 6de.

Ik had gister ook nog een reactie op nina gegeven ivm efexor en staat er ook niet op.mss. heb je daar een antwoord op,kan ook aan m,n pc liggen want die heeft kuren.

Ik probeer altijd snel te reageren dus ik vind t vervelend dat ik nu pas dat bericht lees.bvd:-) miranda

ps; ik weet dat t even kan duren dus dat bedoel ik er niet mee,gaat over berichten die al wel geplaatst zijn en dan mis ik er soms.

uhh,nu weer even naar jou mas :-),heb je verhaal gelezen, ik snap je,r.zou ook wel naar de groenschool willen,ja lekker,hebt niets te willen,klopt wat je zegt,ze zijn zeer terughoudend met een kind voor rec4.

Ik word er ook doodziek van dat er voor onze kinderen eigenlijk alleen zmok overblijft,wrom bestaat er niet zoiets van mokgroenschool of zoiets.

Nee dus,met zulk onderwijsrapport kun je t wel schudden denk ik. Het is ook meteen zmok he,mok klinkt al wat vriendelijker als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik had al een keer gevraagd wat zijn oude school hier allemaal van vind en of die je niet kunnen helpen hiermee.Ik weet ook niet welke stappen ik nog moet doen om dit te voorkomen,ben me toch voor aan t bereiden op die zmok.

Weet je,mijn contactpersoon van de ggze wist me te vertellen dat als het op zmok ook niet gaat dat dan zoiets als internaat volgt :?

Dat omdat ik me afvroeg,waarom zou het op z,on school wel beter gaan eigenlijk,wist je dat?

Ik duim voor je en wens je alle sterkte met alles waar je mee bezig bent.

Hoe gaat ,t thuis met o.eigenlijk? zal niet meevallen.

Bedankt dat je even naar m,n man vroeg,hij is gelukkig weer thuis sinds maandag,heeft een aantal dagen aan t infuus gelegen en niets mogen eten en drinken.Hij heeft last van (nu hoop ik dat ik t goed schrijf:-) ) diverticulitus,een lastige darmaandoening.

In tijden van drukte en stress is er meer kans dat t terugkomt:?

oke,we horen elkaar nog knuf terug,miranda

• Janny

Ik heet dan wel geen Mas en ook geen Bernadette… maar toch wil je even veel beterschap wensen voor je man! En kop op met alles!

liefs

Janny

• Bernadette

Hoi Miranda , Janny …….

Helaas lig ik momenteel plat al een week en dat zal nog even twee weken gaan duren dat houd in dat een ander het bord grotendeels bijhoud .

Ik heb even gecheckt maar alle berichten die geplaats werden staan erop , dus wellicht is er iets fout gegaan bij jullie , gr Bernadette

• miranda

Hoi janny,

Je heet wel janny :-) ,lief van je.

Bedankt,groetjes miranda

• miranda

Beste Bernadette, als ik dat had geweten had ik je niet lastig gevallen.

Ik weet van alle verhalen zo door de loop van de tijd dat je het niet makkelijk hebt.

Wat je nu hebt weet ik niet maar alle sterkte ermee en bedankt voor t checken.

groetjes miranda

• esther

Sterkte, det.

• miranda

Ja,zie je,nu zie ik het bericht aan nina wel staan,van de tiende.enkel staat er niet nieuw bij,zal wel aan m,n pc liggen.

gr.miranda

• mas

detje, sterkte met alles, kom gauw weer overeind he;)

liefs van mas

• mas

Hoi Miranda, heb net nog gereageerd bij het kopje ‘strattera’ voor je.

Weet je, op een zmok kán je geen dimploma halen, je kunt alleen maar leren, zodat je een staatsexamen mág doen…..en dan???? Aan een vmbo heb je tegenwoordig toch niets! Wat denk je, zijn er MBO scholen die een kind van een ZMOK aannemen? Ook daar zal ik me eens in verdiepen, maar tot nu toe blijft het zmok een dikke NEE bij mij. Hij wordt bijna 14, en ik kan hem ook thuis laten leren en doorverwijzen naar het staatsexamen, dan huur ik wel een ‘ leerkracht’ in vanuit het pgb ofzo.

groetjes van mas

• Janny

bij O-hôns???? Nooit een keer!

:?:?:?:?

KUZZZZZ

Janny