en ik zoek nog steeds naar het juiste middel voor mij. Er zonder werkt helemaal niet meer tegenwoordige bij mij. En van de Seroxel slaap ook ik héél veel. Om 9 uur ga ik al wel eens naar bed….
liefs
Janny
Hoi Nina, ik herken het wel, ook ik leek goed te reageren op Ritalin, ik viel wel af maar dat vond ik prima;) Na een half jaar/jaar kreeg ik steeds meer last van dat onrustige gevoel in mijn lijf, hartkloppingen, droge mond, klamme handen, en dat gevoel….alsof al mijn spieren aan het trillen waren. Een tijdje heb ik de concerta pillen van mijn zoon opgemaakt, dat ging perfect, is dat niets voor jou?
Ik ben al een tijdje gestopt met alles, het gaat goed, al merk ik het wel, het is te handhaven en ik ben vaker vrolijk en in voor een grap, dat is ook belangrijk.
Ik ben ook van plan om samen met mijn indiaan te gaan stoppen met roken, hoe is dat bij jou? ben je nog gestopt? Ik ga het monster uitbannen ( heb het boek van alan car gelezen).
knuf van mas;)
Hi Mas,
Helemaal stoppen met roken lukt me net niet. Ik rook er nog maar een stuk of 5 per dag en als ik rook doe ik dat buiten. Soms onder een plu als het regent. Dan denk ik “ben ik ff gek”. Alles stinkt naar rook aan me, blehh….:-( Ik ruik dat nu zelf heel goed omdat ik beter ruik dan toen ik nog als schoorsteen fungeerde.
Ik heb allerlei gewoontes rondom roken afgebroken. Ik kan nu uren computeren zonder te roken. Voorheen stoomde ik wel een pakje weg op een avondje. Of als ik zat te bellen, ik de een na de ander opstak. Ook kan ik de hele avond onder de mensen zijn zonder “gezellig” een peukie op te steken.
Nu rook ik heel bewust en valt het me op dat ik eigenlijk heel chaotisch wordt van roken. Het gebeurd dat ik na een peukie wel een half uur volledig de weg kwijt ben. Dat gebeurd vooral als het buiten koud is en ik een warm huis inloop. Sta dan te tollen op mn benen.
Vroeger kon ik niet denken als ik niet zat te roken, nu is het andersom. Ik vind dat wel grappig. Ander voordelen zijn: mn huid is verjongd, rimpels trekken weg, zie niet meer zo grauw en mn conditie is beter (ben nóg activer). Maar dat laatste kan ook komen omdat ik niet meer aan de pillen zit ;-)
Na mijn berichtje werd het ineens rustiger in mn hoofd. Misschien was het ook de storm die in de lucht heeft gezeten. Ik kan daar helemaal van door het lint gaan.
Ik ga binnenkort maar weer mn psych opzoeken en hem de verschillende suggesties voorleggen. Misschien dat ik Concerta ga proberen. Zonder medicijnen lukt me wel maar ik moet veel meer moeite doen voor zaken waar ik bij/over moet nadenken. Met medicijnen schudde ik alles zo uit mn mouw. Het leven gaat een stuk relaxeder met medicijnen. Ik blijf nog ff voor- en nadelen tegen elkaar afwegen.
Groetjes
Nina
Hoi nina, hier hetzelfe qua roken, toen ik weer begonnen was ( na anderhalf jaar gestopt te zijn) heb ik nooit meer binnen gerookt, het gevolg is dat je veel minder rookt, maar in de zomer toch wel meer meer. Ik wil er gewoon helemaal vanaf, en dat gaat binnenkort gebeuren, ga ik die strijd ook aan, het goede moment ervoor is er toch nooit, en als ik het nu doe ( zeer stressy tijd) dan moet het me in ontspannen tijd helemaal makkelijk afgaan, hoop ik.
sterkte meid,
groetjes van mas;)
Gek genoeg lukte pogingen om te stoppen juist het beste in tijden van stress. Ik kon dan toch niet meer nadenken en had het zo druk dat van roken haast niets kwam.
In tijden van rust blijf je nog ff zitten, peukie erbij, lekker rustig…… waarom ga ik me nu stress op mn hals halen door te stoppen!?!?!? Brrrrr….. ff roken…..
*LOL*
:D:D:D
Ging ook weer roken als ik rust in mn leven had :-( Eindelijk weer ff rustig zitten, peukie erbij…… stomstomstom!!!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?