heb en vraagje m wil gaan werken hier in de supermarkt
moet ik die baas nu vertellen dat hij adhd heeft??
groetjes nel
Ik zou het niet doen, want ik zou bang zijn dat een werkgever er misbruik van gaat maken. Deze stelregel hou ik eigenlijk altijd aan hoor. Als er misbruik van gemaakt zou kunnen worden vertel ik niets. Is het in zijn voordeel dan doen ik het wel. Laatst op de sportclub heb ik het wel verteld, deels omdat onze zoon wedstrijden speelt en het belangrijk is dat ze weten dat hij medicatie slikt en deels omdat er iets gebeurt was en ze geschrokken waren van zijn reactie. En bij onze sportclub heeft de helft van de kinderen zoiets als ADHD, maar reken dat dit niet het geval is in een supermarkt. Dat is weer de gewone maatschappij.
Marieke
nee. ben je n iet verplicht en is het niet aan M om het zelf te vertellen als hij daar zin in heeft ipv zijn moeder.
als je nu al komt mijn zoon heeft adhd denken ze ten eerste wat een moederskindje.
ten tweede wat moeten we met iemand met adhd? die zijn druk kunnen we niet gebruiken in een winkel .
ten derde hij kan niets zonder zijn moeder zeggen dus zal hij niet volwassen genoeg zijn om met een klant om te gaan.
lieve Nel
laat m zelf bepalen wanneer de tijd rijp is! hij is oud genoeg om in een winkel te werken dus ook oud genoeg om zelf te bepalen of hij dit wilt zeggen!(en helaas is deze maatschappij nog niet klaar voor adhders dus kan je beter je mond houden in de proeftijd)
groetjes maggiiiie
jabra schreef:
>
> wat denk je zelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wist het niet
m is net 15 en heb dit nog niet meegemaakt een adhder die ging werken (in ons gezin dan)
had al zo iets van zeg niks om hem een eerlijke kans te geven
en we zien wel wat er van komt.
maar ik wist niet af je het verplicht was om te melden
vandaar de vraag.
groetjes nel
Nee hoor, ben je gek!
Als het niet gaat, kom je er vanzelf achter.
Laat m lekker gewoon beginnen, waarschijnlijk gaat het hardstikke goed, want hij is vast sneller dan een ander ;-)).
Zoiets houdt m lekker bezig en zo krijgt ie ook een beetje verantwoordelijkheidsgevoel (en zijn eigen centjes, waar hij dan ook mee om moet gaan).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?