en welk geluid maak je als je op de weegschaal gaat staan????
Want je eet wat af, zo te lezen….
GRAPJE!
Of er gaan hier heel wat pakjes sigareten door…Kijk dat weet je natuurlijk niet…:-) Gooit het maar gelijk weer op de weegschaal…Ben jij er eentje die er dagelijks op staat en haar eten van die dag er op aanpast ??… Met al die lekkere belgische bonbonnetjes?
Eigenlijk heb ik geen weegschaal die praat. Ik sta er nooit op dus hij heeft niets te melden :-) Hooguit mijn kleding die wel eens protesteerd. Maar mocht kleding te hard protesteren dan stop ik ze voor straf in de kast en trek ze er de komende tijd niet meer uit. Eigenschuld dikke bult…
gr. Jet
Hoi Miranda, geweldig! je bent heel makkelijk te lezen nu!! kijk, dat noem ik nog eens ‘moeite doen voor een ander’ dank je wel, die hoofdletters vond ik trouwens niet het lastigste maar het lange zonder onderbreking wel, maar ik begrijp je hoor, het liefst ratel ik ook alles achter elkaar erop, net zoals je praat zeg maar;)
Ik kan nog niet zoveel vertellen nu, alleen dat we weinig tot niets hebben om op te staan, want hoeveel bewijzen we ook hebben, school heeft de macht in handen. Zij hebben keurig volgens het boekje gehandeld, en willen maar al te graag mijn kind ten gronde richten, als zij er maar vanaf zijn, en dat is zmok, die heeft namelijk de verplichting om hem aan te nemen en klaar is kees.
Dat wij niet akkoord gaan is ons probleem, en wij zijn dus eigenlijk de boemannen want straks komt de inspectie hier aan de deur, omdat wij ons kind thuishouden, omdat we niet akkoord gaan met een zmok. Nou ja, ben er klaar voor en heb alle brieven aan alle instanties ed al klaar liggen, tot de ombudsman aan toe, en ook de Telegraaf ga ik niet over slaan. Ik laat me niet in een hoek drukken en mijn kind zijn toekomst vergallen, hij heeft recht op een kans, een eerlijke kans, klaar.
Afijn, morgen hebben we een gesprek met de directeur van de groenvmbo hiero, deze is heel klein, waar hij vandaan kwam was de grootste van Nederland, had ik dat al verteld, niet normaal he?
Dus duim voor me, we hopen dat hij daar ingeschreven kan worden, desnoods met een plaatsing op een time-out ( opdc of rebound) en vanuit daaruit dan terug naar het reguliere onderwijs op die groenvmbo. We hebben er een hard hoofd in, want deze scholen overleggen met elkaar, en staan niet te springen om een kind met cluster 4 indicatie die het al geprobeerd heeft op een andere school, zij geloven eerder die schooldirekteur dan ons ouders natuurlijk:(
En dan overmorgen hebben we een gesprek met de huidige school, dat gesprek heb ik aangevraagd, en dan gaan we proberen ze om te lullen zodat ze medewerking willen verlenen voor die opdc, slijm, slijm, erg moeilijk als je zo kwaad bent.
Nou, meid, wat heeft je man? is het ernstig? heel veel sterkte ermee, en hou je taai he?
groetjes en een knuf van mas;)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?