Stel jullie klikken het bord open en zien...

• mas

hét kenmerk van add?? maar je vond jezelf een échte adhder:? wat heb je nu eigenlijk:D:D

het is in ieder geval niet het kenmerk van adhd….die bijten zich alleen vast ( hyperfocussen) als het superrrrrrrrr belangrijk/interessant is, dan laten ze niet meer los totdat ze het fijne ervan weten, ook erg lastig trouwens.

Enne ff voor de duidelijkheid, ik lees natuurlijk wel altijd álle berichtjes die voor mij geschreven staan, en als die erg lang en onduidelijkzijn dan doe ik daar idd wat langer over.

groetje van mas;):)

• mas

hé Miranda, ik wil jou stukjes ook graag lezen, en dat doe ik ook, het kost me alleen erg veel moeite omdat je alles achter elkaar schijft. Kijk, hoofdletters ed maakt me niet uit, maar mag ik je een verzoekje doen?

wil jij voortaan niet teveel achter elkaar tikken? Ik bedoel met een regel open ertussen leest veel fijner, zoals dit.

dan is er meer overzicht, en ook die kleine lettertjes gaan dan niet zo dansen voor mijn ogen.

vat deze kritiek positief op hoor! enne, als je het niet wilt ook even goeie vrienden;)

groetjes van mas( waar het nog altijd ^%#@ gaat, volgende week weet ik meer te melden)

• Janny

ja ik begrijp haar dus ook niet helemaal.

hg

Janny

• Jet

Kijk, dit begint zo langzamerhand een topic te worden waar het me niet meer lukt alles te lezen.

Ik lees dan de nieuwe berichten wel…..maar ben ondertussen al weer vergeten wat er daarvoor ook al weer geschreven werd.

Is het onderwerp interessant, dan neem ik de moeite alsnog terug te lezen, soms wel een paar keer. En soms gaat vanalles echt helemaal langs me heen.

Dan sta ik op vanachter de computer, ga nog een bakkie koffie halen, neem de koektrommel mee en ga het nog eens proberen. Of niet. :-)

gr. Jet

• Janny

en wat voor rol speelt die koektrommel hier???

:D

• miranda

Hoi Mas,ik pak dit zeker niet als kritiek op hoor,vind het eigenlijk wel goed dat je er iets van zegt.

Ik zal er rekening mee houden.Zie je , ik typ al met hoofdletters:-) :-).

Typisch is wel dat als ik m,n stukjes teruglees,ik zelf al s dacht, nou dat kan wel wat netter,hoofdletters enzo.

Maar,weet je,ik heb soms best lange topics en dan zit er zoveel in m,n kop dat ik zo snel mogelijk wil typen,tis eigenlijk een beetje makkelijk uitgevallen van me om eerlijk te zijn.

Maar dit bedoel je he,ook met alinea,s er tussen.

Trouwens, ,t klopt wel wat je zegt. Ik lees ook makkelijker als het wat duidelijker geschreven is en zelf doe (deed) ik t niet.:?

Sommige leestekens doen t trouwens niet op mn pc,bv als ik“ een” wil typen met van die streepjes erop om het extra te laten klinken,dat is lastig,maar heel die pc is lastig:-) staat op springen.

maare,laat snel weten als je wat meer weet,ik had je nog gevraagd,paar topics terug,wat die oude school hiervan vond,misschien heb je t niet gelezen?

Sterkte intussen.groetjes Miranda :-)

• miranda

Even nog wat Mas,hier gaat t ook (^&)(*%^^,word stapelgek van r.ook bijna constante strijd.

Het is nog nooit zo erg geweest als de laatste tijd.

Heb pas weer zwaar gesprek gehad op school,vertel het ff andere keer,ben te moe,mannie in t ziekenhuis,loop echt even over nu.

Maar word vervolgd.groetjes miranda

• Bernadette

of niet dan ,gr B
  • Jet

Ik kan me beter concentreren als ik eet of rook.

Als ik moeilijke brieven moet schrijven of lezen dan is het monotoon geknauw van mijn kaken, het geluid van kroes kroes kroes tussen mijn tanden een heel geruststellend geluid. En het is erg lekker… Vandaar koektrommel. En het past goed bij de koffie :D:D

Bij gebrek aan koek of als het te laat is voor koffie dan willen nootjes ook heel goed werken. Chips geeft van die paprikavingers aan het toetsenbord.

gr. Jet

• anoniem

hihi..

is goed, maak ik het nog effe erger zo…

hihi..