Stel jullie klikken het bord open en zien...

• Janny

een boeiende draad van zo'n pakweg 50 berichten/ recaties.

Wat doe je dan? Ben je nieuwsgierig? Interesseerd het je en lees je alles? Of klik je maar wat raak in de hoop toch alles te snappen omdat je het eigenlijk teveel vind? (zoals ik dus) (ik wíl het wel, maar weet niet waar te beginnen en geef al gauw op)

gr

Janny

• maggie

tja ikke lees alles als het een onderwerp is die me intreseert

maggie

• mas

jep, dat doe ik dus, ik probeer het wel maar het lukt me vaak niet.

mas

• miranda

ja ,ik lees vooral de laatste tijd veel,ik ga wel s naar het begin(vanaf de start van t nieuwe prikbord) maar nooit lang achter elkaar ,dan word ik er wel s dol van :?,groetjes miranda

• rowanna

ike lees het meestal,reageren laat ik altijd.

gewoon omdat ik er gewoon soms moe van word om telezen dat de meeste ouders zo zitten als ik.

weet dat het erg klinkt,maar zo voel ik het wel aan,het is ook een opluchting van mij dat ik de enige niet ben.

maar toch ,dit houden ze hun heleleven adhd .ze worden groot en de maatschappij kan er niet mee omgaan.conclusie altijd het gevecht aan moeten gaan ,hun moeten bewijzen, en waarom om de maatschappij, want die kennen er niet mee overweg.{zelf als ouders vind je het soms moeilijk}

toekomst ja maak me soms wel bezorgt.

en dat de verhalen van andere ja soms zakt me de moet inderdaad in de schoenen

en dan kan ik er gwoon niet overlezen,em dan vergeet ik gewoon de stelling waar ik nog nie ben geweest

• Breedbekkikker

Meestal geef ik het bij 6 of meer draadjes op…..soms niet.

• Bernadette

ach weet je meestal weet ik het al , want plaats ik het voordien en weet wat er gezegd/geschreven word .

Dus kijk ik eigenlijk nooit op het bord , gr det

• esther

Als een echte ADHD-er lees ik het allemaal. Mensen schrijven het tch niet voor niks? Als wij medebroeders en zusters er al geen zin in hebben………

• mas

als een échte adhder wil ik het wel allemaal lezen, maar soms kan ik dat niet opbrengen!

mas

• petra

Als het lange stukken zijn doe ik daar wat langer over.Vooral als ik opgefokt ben en dat is de laatste tijd veel.

Groetjes Petra