hoeveel ???

• Jet

Kom maar op Maggie, Gooi al die moeilijke onderwerpen en wat je nou altijd had willen weten over ADHD het bord op…..:-)

Dan geef ik er een onzinnig of misschien toch wel zinnig antwoord op….;-)

want uuuh…..hoe weet je nou of die persoon achter de “auteur” daadwerkelijk een ADHD-er is? En waarom zou het commentaar van een ADHD-moeder of partner of gewoon Janboeregerritje geen goed advies kunnen zijn?

Ik voel me hier nu toch eigenlijk wel een beetje gepasseerd….;-)

gr. Jet

• edwin

Volgens mij flipt iemand door hier,Tel er maar 1 bij maggie :D

• Bernadette

Hai Greet ,

Beetje mosterd na de maaltijd he ,

Ik herinner me nog heel erg goed hoe de situatie was toen er nog twee borden waren !!!!!!! jij ook !!!!!!!!

Komt nog bij dat ik nu verplicht ben om continue het bord te verfrissen en dat kost mij weer een hoop werk .

No hard feelings hoor , maar DIE tijd vergeet ik niet licht , nu kan ik het kaft van het koren scheiden in ieder geval , gr B

• emmy

Onze zoon heeft ADHD en mijn man ook denk ik…al denkt hij er anders over….

• maggie

tja

ouders van denken toch meestal anders dan mensen met adhd.

ik heb al een flink weg 8ter de rug en meestal worden je tips niet gewaardeerd omdat ouders van het toch beter weten (niet allemaal maar kan je zo voorbeelden geven)

dan denk ik wat doe ik hier. snappie?

op het oude prikbord ging het er soms hard aan toe ja daar heeft det gelijk in en was het er niet altijd gezellig ,maar ik mis wel die verbondenheid.

we begrepen elkaar beter.

sorry!

groetjes maggie

• maggie

ik begrijp het det! en ben die ervaringen ook niet vergeten maar merk wel dat de ouders van en partners van hier de overhand hebben en dat de “echte”adhders wegblijven of niet komen en dat vind ik erg jammer!

misschien zal dat meer zijn als er gewoon weer een bord is voor alleen adhders.

groetjes maggie

• maggie

hoi delmeza

ik raad je aan gewoon hier je vragen neer te zetten ipv te mailen met iemand.

groetjes maggie

• Janny

mijn zoon van 13 en IK….. :D:D Masje…

• Greet

o maar ik zal die tijd ook nooit vergeten, hoor!

Maar ik h

• Janny

Mag je ook én ADHD hebben én ouder zijn? :? Om het nog makkelijker te maken! :D