Hoi Maggie,
weet je nog dat er vroeger 2 aparte prikborden waren? 1 voor ouders van en 1 voor volwassen ADHD-ers? Het blijkt inderdaad dat de volwassen partij heeft ingeboet bij het fusioneren v
Hoi Maggie,
weet je nog dat er vroeger 2 aparte prikborden waren : 1 voor ouders van en 1 voor volwassen ADHD-ers?
Het blijkt inderdaad dat de volwassen partij heeft ingeboet bij het fusioneren van de twee… maar aan wie ligt dat eigenlijk? Blijven prikken is dus de boodschap aan de volwassenen mèt… want de ouders blijven toch steeds vragende partij, hoor!
Ook omdat veel volwassen adhd-ers ook ‘ouders van…’ zijn.
Kan je nog volgen? Ikke zelf nog maar amper ;-
Groetjes, Greet
was weeral weg…. pfff
dus ik vervolg :
Het blijkt inderdaad dat de volwassen partij heeft ingeboet bij het fusioneren van de twee prikborden maarrrrrrrrrrrrr…. wie is gestopt met prikken? Dus is het aan de volwassenen om hun beste beentje voor te zetten en de boel weer op gang te trekken.
De ouders blijven zowiezo de grootste vragende partij en zullen altijd in grote getalen aanwezig zijn temeer daar er ook veel volwassen adhd-ers momenteel meer problemen blijken te hebben met hun kroost dan met zichzelf
Jaja, het enige waar je vandaag de dag geen diploma voor nodig hebt, is het ‘ouderschap’ en oh boy… da's 't moeilijkste beroep dat er bestaat!
Groetjes,Greet
nou me biologische klok tikt maar verder voor mij geen kroost met lol! ik heb het veel te goed zo!ik houd het op een adhd hond!
dus lieve det en guus “zit nu op me knieen”kan er geen gemodereerd prikbord komen voor volwassenen met adhd! zodat die mensen ook een plaatsje hebben waar ze zich weer thuis gaan voelen?
ik weet wat het antwoord is maja is toch te proberen he!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?