Hij krijgt pas 2 uur voor het eten zijn laaste medicatie
maar hij begint al 's morgens vroeg (met de klok verzetten al om half 5)
met “ik heb hónger”
zolang hetduurt lekker laten eten
Volgens de kinderarts wel. Hij kan ook een koprol in een tl-buis hoor! Z'n schooltas kan hij niet tillen. Het is een muisje. En een slechte eter vandaar mijn bezorgdheid en de kinderarts gaf me helemaal gelijk. Op deze manier slaat hij nl. de pubertijd over(zou niet gek zijn:D) maar erg slecht voor het kind. Dan blijft hij dus eeuwig zo'n onderdeurtje met een hoog piepstemmetje;)
Dus……..
Maar als je je als moeder op dit moment geen zorgen maakt, zou ik het lekker zo laten. Moeder instinct hé?!
Die van mij mag nu in ieder geval veel mayo, boter, sausjes ed. Eens kijken of het wat uithaalt.
Gr,
ps. met deze lengte zou hij mininmaal 35kg moeten wegen. hij zit qua lengte tegen de ondertse lijn en met zijn gewicht onder de onderste lijn.
Nou, dat van die olifant weet ik niet hoor!
Wij zijn beide ook niet groot, ik 1.66m en mijn echtgenoot 1.79m. Dus onze jongens zouden statistisch gezien rond de 1.78m moeten worden. (lengtes optellen delen door twee + 5) Maar dat zegt natuurlijk niets. Er kan er net zo goed één doorschieten (of allebei) Sommige kinderen hebben ook vroeg een groei-spurt en worden dan straks door de laatbloeiers weer ingehaald.(wellicht bij jouw zoon aan de hand?) Maar mijn jongste stagneerde gewoon helemaal en is altijd al een zéér slechte eter geweest. Hij vertoond ook nog helemaal geen tekenen van puberen (lichamelijk) en dat zou dus wél moeten volgens de kinderarts. Vandaar haar bezorgdheid, en die van mij natuurlijk.
Gr,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?