dat gaat zo niet hoor

• Jet

Hoe kan het nou dat er ineens een verslag naar boven komt dat vernietigd is?

Wie heeft het geschreven en wie zou het vernietigen?

Is er daardoor nou geen school die je zoon wil accepteren?

Is de verantwoordelijke daarvoor nou niet juridisch strafbaar? Rechtsbijstandverzekering of wetswinkel?

Je krijgt toch de neiging om ze aan de hoogste boom op te knopen.

Heeeeeel erg veel sterkte, voor jezelf en voor je zoon,

gr. Jet

• edwin

nee gelijk heb je,klinkt als een knap verrotte situatie,

Sterkte in iedergeval

• mas

Nee, heeft niet te maken met of een school hem accepteerd of niet, heeft te maken met de indicatie cluster 4, die is gegeven op verkeerde gronden naar nu blijkt:?

En ja, volgens mij is dat ook strafbaar, maar ze wijzen toch allemaal met de vinger naar elkaar…ik ben er al mee bezig, want ook dit pik ik niet.

groetjes van mas

• miranda

ja mas ,ik wilde zo ongeveer t zelfde als jet vragen,hoe kan dit allemaal.kreeg dus echt tranen ff toen ik las toen jullie o.zo naar beneden kwam.ik zit (nog)niet in de zelfde situatie (wel een huilend,depressief kind soms) maar ik kan me een levendig beeld hiervan voorstellen.weet je,ze hebben nu al een tijd de leeftijd bereikt dat ze t verdomd goed in de gaten hebben wat er speelt.dat was op jongere leeftijd toch wel wat makkelijker,dan kun je ze nog wat afleiden.om de tuin leiden om t zo maar ff te zeggen.(ook niet altijd natuurlijk,daar is ie te gewiekst voor,maar toch..)nu krijg ik die periode dat ie gaat zeggen :ik wil ook naar de …..school want daar gaat x en x en x ook naar toe,die,lijkt me wel leuk ,,jaha,dan zit je ,moet ik ,m vertellen dat we niet zomaar kunnen kiezen,dat het nog niet duidelijk is enzv…,nou ja stap voor stap maar even.groetjes miranda

• miranda

hoi mas nog ffkes :-),je zei paar priks terug dat de oude school van o. wel wist dat t niet goed ging,maar zijn ze ook al op de hoogte van wat er nu gaande is?ik weet ook niet in hoeverre je daar iets mee opschiet maar velen weten meer toch.zou hun reactie nl. wel eens willen horen.ze wilde destijds toch al praten met t vmbo maar vonden hun niet nodig zei je,ook iets om mee te nemen en over na te denken.groetjes miranda.

ps.als ik t goed heb is op r. z,n school vorig jaar ook zoiets gebeurd,ik bedoel,was een jongen die omdat t op het svo niet meer ging tijdelijk teruggeplaatst is op z,n oude school.(tot er plaats was op zmok dacht ik)dat was dan wel sbo maar hij was ook pas net 13 dacht ik .is natuurlijk ook maar een noodopvang geweest en ligt erg aan de situatie,jongen moet t zelf ook willen lijkt me,maar ik weet er niet veel van over t hoe en waarom precies.ik ken ze verder niet.

• Janny

Sterkte lieve Mas, en kracht, én wijsheid! Ik kan me zó goed indenken hoe je je voelt. Ook hier gaat het lang niet altijd ‘lekker’ . Ze zijn 20 en 25 en wanen zich in een 5-sterrenhotel.

liefs

Janny

• mas

ik wil ervoor zorgen dat hij wel ritme houdt, dus moet hij half 9 beneden zitten, en ik verwacht van hem dat hij zich gewoon aankleed ( loopt nu continu in een trainingspak) zijn haren kamt ( zet ik toch gewoon een pet op!) en zijn handen en gezicht 's morgens wast. Nou…dus de strijd begint gelijk in de morgen al, maar als ik dat niet doe, dan wordt het helemaal een ramp volgens mij. Ik heb ook gezegd dat hij de hond een keer extra moet uitlaten, nouwwwwwww moet je hem horen! Maar hij moet ook af en toe een frisse neus halen.

Moeilijk….gisterenavond hebben we samen naar oude videoopnames gekeken, toen de kleintjes geboren werden en hij natuurlijk ook nog klein was, dit was erg gezellig, en de liefde bloeit dan weer een beetje op;)

mas