Het is om gek van te worden en dat wordt ik ook, sta te trillen op mijn benen, o wat maken ze me kwaad, en zo machteloos, daar kan ik helemaal niet tegen!
Gisteren kwam O. huilend naar benenden, dat ie toch wel de pineut is, en dat ie nu helemaal geen vrienden meer heeft…zielig joh.
Ik heb de plaatsingsfunctionaris uitgebreid geschreven, kreeg een reactie terug en daar kwam een dossier in naar boven die allang vernietigd is! Dat was een vorig gevecht van maanden die ik gewonnen had, maar nu blijkt het toch boven water te zijn gekomen, ra,ra,ra, hoe kan dat? Heb er dus nog een probleem bij en moet dat uitzoeken, maar ja, niemand is bereikbaar he, ken je dat?
De direkteur van school ook niet bereikbaar, ik probeer het vanmiddag weer, dit kan niet, mijn kind laten ze naar de verdommenis gaan terwijl dat niet nodig is, het is een lief kind die goed kan leren, maar hij moet wel de juiste begeleiding krijgen, zijn gedrag wordt negatief gekweekt op die manier!!!
Nou, moet weer verder, ik hou je op de hoogte, jij ook sterkte, en later als alles achter de rug is dan help ik jullie en anderen weer met mijn kennis die ik nu op doe, dit kan niet, mag niet, en daar ga ik voor vechten.
groetjes van mas