dat gaat zo niet hoor

• mas

Nou, de dag is begonnen, herfstvakantie voorbij, de kleintjes naar school, en meneer komt uit zijn bed, wast zich niet en zet ff een videootje op! De dag is nog niet eens begonnen, maar ik wordt nu al gek, mijn leven is weg, want meneer zit nu op mijn lip, en bij alles wat ik zeg komt er strijd, en dat ben ik nu zo zat.

Fijn hoor, dat school K….school ff je leven op zijn kop zet, wat een KKK zooi

mas

• edwin

koppieop mas!..zijn er al alternatieven gevonden voor je huidige woonsituatie?

En met die taal ben je zo geintergreert in rotterdam.Als je gaat verhuizen zal je snel thuis voelen hier :D;)

Sterkte Edwin

• miranda

hoi mas,ik denk aan je,niet dat je er veel mee opschiet,maar zit me telkens af te vragen hoe dat nu gaat bij jullie,wat een frustrerend,moedeloos gevoel zul je hebben,had al paar keer gevraagd hoe t met je ging maar vermoede wel dat je de energie niet erg hebt om te vertellen.hier gaat t ok nie t lekker,r.is vandaag weer eens de hele dag naar school geweest;direkteur al weer aan de foon gehad,ochtend gaat nog “net”dan is t afgelopen.hun grenzen zijn bereikt.dixarit slaat nog niet voldoende aan,ze weten wel dat t een paar weken tijd nodig heeft,morgen nog eentje erbij.begin t ergste te vermoeden,is me wel duidelijk gemaakt ook,als dit niet snel verandert(en dat zal dan echt van de medicatie afhangen)dan zitten zij en wij dus met een groot probleem.weet ook ff nie meer te vertellen,zit er ff doorheen weer.door al die toestanden is r.thuis ook niet te genieten,word met de dag opstandiger.klinkt misschien raar wat ik nu zeg ,maar sinds die strattera lijkt alles wel 10 keer zo erg geworden.heb ik je toen nog verteld toch dat die psyc. me liet zien dat str.opstandig gedrag kan uitlokken,nou hij is er al weer een tijdje vanaf ,zou uit t lichaam moeten zijn,maar ik heb zware twijfels,zoals t nu gaat is t nog niet geweest,nou ja ik kan je alleen maar erg veel sterkte toewensen.liefs en groetjes miranda

• mas

woonsituatie???

Rotjeknor ga ik nooit heen, sorry, ben en blijf een Noord-Hollander he;)

mas

• mas

Het is om gek van te worden en dat wordt ik ook, sta te trillen op mijn benen, o wat maken ze me kwaad, en zo machteloos, daar kan ik helemaal niet tegen!

Gisteren kwam O. huilend naar benenden, dat ie toch wel de pineut is, en dat ie nu helemaal geen vrienden meer heeft…zielig joh.

Ik heb de plaatsingsfunctionaris uitgebreid geschreven, kreeg een reactie terug en daar kwam een dossier in naar boven die allang vernietigd is! Dat was een vorig gevecht van maanden die ik gewonnen had, maar nu blijkt het toch boven water te zijn gekomen, ra,ra,ra, hoe kan dat? Heb er dus nog een probleem bij en moet dat uitzoeken, maar ja, niemand is bereikbaar he, ken je dat?

De direkteur van school ook niet bereikbaar, ik probeer het vanmiddag weer, dit kan niet, mijn kind laten ze naar de verdommenis gaan terwijl dat niet nodig is, het is een lief kind die goed kan leren, maar hij moet wel de juiste begeleiding krijgen, zijn gedrag wordt negatief gekweekt op die manier!!!

Nou, moet weer verder, ik hou je op de hoogte, jij ook sterkte, en later als alles achter de rug is dan help ik jullie en anderen weer met mijn kennis die ik nu op doe, dit kan niet, mag niet, en daar ga ik voor vechten.

groetjes van mas

• edwin

hehe..goed te begrijpen als je noord-hollander ben

wat ik bedoelde is of er alternatieven zijn voor de woonsituatie van je kind op dit moment.Ik heb de gehele geschiedenis niet gevolgd van je problemen,maar maakte een beetje op dat hij nu thuis zit door school ofzo?..vroeg me af of je al alternatieven had gevonden om dit probleem op te lossen :)

• Helga

Hi Mas,

Wil je ook even laten weten dat ik aan je denk;)

Vooral omdat ik dacht dat het mijn kind op het VO ook zo zou vergaan. Alles uit de kast getrokken en iedereen ingeschakelt, blijkt het (tot op heden) helemaal niet nodig. Het kán dus wél goed gaan! Misschien heb ik het getroffen qua school??!

Wat er nu bij jullie gebeurt is natuurlijk uit den boze. Zo help je een kind inderdaad naar de verdommenis om jouw woorden te gebruiken.

Lijkt me een heel moeilijke strijd die jij nu voert, maar jou kennende zal je hem vast en zeker winnen! You go girl:)

Groetjes,

• mas

nee, helemaal niets, ik schrijf me suf en bel me suf, medewerking verlenen doen ze alleen als ze er zelf beter van worden lijkt het wel, dus zit ik met een kind wat er thuis niet beter van wordt, hij is 13 en hoort tussen de leeftijdgenootjes te zijn, maar dat is niet zo belangrijk volgens de hoge heren. Een kind schaden en gek maken, en vervolgens roepen ' waar gaat de jeugd naartoe!" ja, duh, eerst het kind afbreken…no way, ik strijd door en laat mijn kind niet meer schaden dan nodig is, jammer voor ze…

groetjes van mas

• mas

Dank je Helga, was ik er maar net zo overtuigd van als jij, maar ik voel me zo in een hoek gedrukt, echt niet normaal.

maar bedankt voor je reactie, doe me goed te weten dat je met me mee leeft en dat er mensen achter me staan.

groetje van mas;)

• Helga

Dat gevoel van jou begrijp ik wel hoor, maar als we hier met z'n allen zielig gaan doen, knap jij daar niet van op, vandaar;) Als je maar één juiste persoon tegenkomt, die voor jou in de bres springt en die de juiste wegen weet te bewandelen. Zo iemand zal er toch ergens wel zijn?!

Kop op hoor Mas!

Groetjes,