Is er iemand bekend met visolie voor kinderen (capsules) met concentratieproblemen? Werkt het?
hoi saar,
zo als je weet heb ik dit ook voor de kids geprobeerd,
ik geloof zelf niet dat je visolie ipv ritalin kan geven..
je krijgt er niet het zelfde resultaat(bij adhd) (consentratie) mee als met ritalin..
je zou het er wel bij kunnen gebruiken..
zelf zou ik gewoon proberen hoe B reageerd op ritalin,evt met risperdal
ik zie hier kleine wondertjes gebeuren op het moment ,J gebruikt het allebij nu ook
G. gebruikt ook ritalin nu (alleen voor school )en die gaat nu huppelend naar school
en ik hoor niks anders dan goeie berichten over hem
had het achteraf al eerder moeten hebben
je weet hoe moeilijk ik het vond om dit aan hem te geven ,maar uiteindelijk kwamen we er toch uit op deze medicijnen..
groetjes B
hoi,de een zweert bij dat merk de andere bij dat merk,verschil is dacht ik dat er zoveel mogelijk verhouding tussen de epa/dha moet zitten,dus minimaal 4:1.liefst meer,maar zie de tip van helga,dan kun je alles lezen hierover.heb trouwens zelf geen enkele positieve ervaring ermee,en heb er vele uitgeprobeerd.
groetjes,miranda
ps.hoorde pas van iemand dat lijnzaadoliecapsules ook prima zijn,maar ikzelf geloof er voor ons kind niet meer zo in,geef ze wel weer (opnieuw) omdat we weing vis en noten e.d. eten,lijkt me toch wel goed,gaat vnl om de omega 3 en die zit voldoende in lijnzaadolie zeggen ze.maar ene marianne heeft hier veel over opgeschreven,dus even de zoekfunctie gebruiken
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?