hai
sinds een tijdje doe ik aan body combat das flink up tempo springen en vechten op housemuziek, ik merk dat ik als ik ritalin op heb het minder goed kan dan zonder ritalin. hoe zien/doen jullie dat?
sporten met of zonder?
groetjes maggie
Sorry, had dit item niet eerder gezien. Mijn zoon van 14 heeft dezelfde ervaring als jij. Hij heeft eerst 4 jaar geroeid, maar van deze 4 jaar was maar 2 gediagnosticeerd en met gebruik van Ritalin. Heb ik hem nooit gehoord over wel/niet. Hij zit sinds dit jaar op American football en fitness en nu zegt hij telkens dat het zonder Ritalin veel beter gaat. Hij voelt zich mat en geremd als hij medicatie krijgt. Bij de American Football zit ook wel eens theorie en vooral als er dan bijvoorbeeld een theoriemiddag is neemt hij wel. Dan heeft-ie de goede concentratie voor de leerstof.
Marieke
ik sport veel(nu niet dan ivm gebroken hand) en zoals je weet gebruik ik geen medicijnen.Ik kan me goed voorstellen dat medicijnen een negatief effect hebben op je lichaam tijdens het sporten.Je lichaam vraagt om bepaalde essensiele stoffen en in die zoektocht naar die stoffen,stuit het lichaam op stoffen die alles behalve gezond zijn.Het lichaam komt dus een beetje in conflict met zich zelf.Ik speculeer maar wat hoor.jet zal hier wel meer over weten.
Maar om het ff simpel te houden als jij er beter bij af ben waarom wel medicijnen gebruiken dan.je geeft je eigen antwoord al
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?