Vraagje aan Janny

• Breedbekkikker

Beste Janny,

Jij noemde in het topic hiervoor het boek “Als aandacht een kopzorg is”. Ik vind dat zelf ook een heel herkenbaar boek en ben eigenlijk al een tijd op zoek naar een gelijksoortig Franstalig boek. Aangezien jouw man ook Franstalig is als ik het goed begrepen heb…?

Mijn man spreekt redelijk Nederlands, maar met lezen gaat het toch wat moeilijker. Aangezien hij met 2 ADHD monsters moet leven, zou ik het wel fijn vinden als hij er iets meer over zou kunnen lezen. Het boek vertalen vind ik net iets te arbeidsintensief ;-))

Groetjes, BBK

• Janny

ik ga dit voor je uit zoeken! Je hoort gauw van me…

hg

Madame Hamrit :D

• Janny

http://www.geocities.com/~sahelle/adhd.html

Begin hier maar eens. Veel goede info, ik zoek voor je.

anny

• Greet

Hallo, BBK

ik heb het even opgezocht maar het boek is alleen vertaald in het Engels!

Groetjes, Greet

• Janny

dáárom kan ik het niet vinden! :D

trouwens mevrouw Greet… :? heet jij ook Janny????

:D:D:D

• Greet

ABSOLUUT NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Breedbekkikker

Oeps…. dat is veel te wetenschappelijk voor meneer vermoed ik…. wel interessant en grappig taalgebruik soms (en canadezen gooien er nog wel eens wat engels doorheen, daar snapt monsieur niet zo veel van, heeft Spaans als vreemde taal gekozen op de middelbare).

Aardig van je dat je wil zoeken. Heeft jouw man nooit behoefte gehad om iets in het Frans hierover te lezen, of denkt ie al in het Nederlands?

• Janny

ps;

ik wist niet dat het zó erg was….

;)

• Janny

Oeps…. dat is veel te wetenschappelijk voor meneer vermoed ik…. wel interessant en grappig taalgebruik soms (en canadezen gooien er nog wel eens wat engels doorheen, daar snapt monsieur niet zo veel van, heeft Spaans als vreemde taal gekozen op de middelbare).

Aardig van je dat je wil zoeken. :D:D tóch iemand die mij aardig noemt…. ;)Heeft jouw man nooit behoefte gehad om iets in het Frans hierover te lezen, of denkt ie al in het Nederlands? Nederlands??? GRONINGS bedoel je! :D;) Hij is een groter deel van zijn leven hier dan in zijn eigen land. Hij is 53 en we zijn 29 jaar getrouwd.