ik bel de arts vanmiddag..
gaat mij er om of hij voor 1 keer om half 7 nog een half ritalinetje mag hebben en hoe laat hij dan de risperdal moet hebben..
verder prop ik hem niet vol ..
hij krijgt nu 5 druppels dat komt overeen met 1/4 tabletje risperdal en vanaf volgende week krijgt hij daar bij 2 druppels das niet te doen met een pilletje breken..
moscht hij ooit meer krijgen ga ik over op pilletjes ,druppeltjes is zo'n gedoe…
heb de kinderarts gesproken en hij mag vrijdag 1 malig nog een 4e keer een halve ritalin ,en dan de risperdal om 23 uur geven..ipv om 7 uur..
bedankt voor de reakties..
gr ella
Hoi ella, hoe is je zoon hieronder? Mijn zoon heeft ook een tijdje risperdal geslikt, we hebben toen ook geprobeer met ritalin erbij, dat werd een volledige fiasco, hij werd heel druk en agressief, het werkte totaal averechts, we zijn toen gauw gestopt met ritalin. merk jij niet dat het zonder ritalin beter gaat? en waarom krijgt hij eigenlijk risperdal als ik vragen mag
groetjes van mas
:-) zei ik toch! doe ik ook altijd! en je kind weghouden van leuke dingen is nog een ergere straf dan een halve rita te geven( als je hem/haar dan toch medicatie geef)
je kan kinderen niet overal weglaten omdat ze niet reageeren als de standaardkinderen! zo leren ze nooit hoe ze in zo situatie om moeten gaan!
ella1 je doet er goed aan om hem gewoon mee te nemen ipv weg te houden (laetr gaat hij het je verwijten “waarom mocht ik nooit mee? alleen maar omdat ik adhd heb?”echt en ikke ken het weten
maggie
Pffffft, wat zielig zeg! ik snap eigenlijk niet dat dit gegeven wordt hoor aan kleine kinderen, en de kans op tics is juist groter, en daar hebben kids met pdd-nos toch vaak last van? Blijf je verdiepen hoor in die troep, en vergeet niet dat psychiaters het NIET altijd goed voor hebben met je kind, helaas…ga ervan uit dat je zelf alles uit moet spitten, zo weet je in ieder geval waar je mee bezig bent.Hou het in de gaten hoor!
Wat is eigenlijk het grootste struikelblok bij kinderen met pdd-nos en adhd, is dat dan de adhd of de pdd-nos ( ikzelf dacht dat pdd-nos ‘voorop’ stond als het ware'). Is het dan het autistische gedeelte, het niet kunnen overzien, alles letterlijk nemen en de driftbuien als ze het niet snappen? of is het iets anders?
sterkte met je mannetje, masseer de beentjes maar lekker;)
groetje van mas
adhd ma schreef:
>
> Eve een vraagje, is het nou de bedoeling dat het kind tot
> laat opblijft……..
> Ik zou gewoon dezelfde tijden als normaal aanhouden, en
> sávonds lekker rustig in zijn eigen bedje, niets drukte.
> Bij ons werkt alleen dat, van drukke feesten gaan ze flippen.
> Groetjes of misschien sterkte adhd ma
Mag/kan een kind dan nooit mee naar een feestje, bruiloft, verjaardag?????
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?