voor mas

• lies

Hoi Mas

Ik heb nog even zitten nadenken over jou verhaal.Ik bedacht me dat mijn neef van nu inmiddels zestien die heeft op een soort schakelschool gezeten waar hij wat meer begeleiding kreeg.Hij zat eerst op een gewone school en ze wilden hem in groep 7 opeens wel naar speciaal onderwijs sturen wat eigenlijk eerder had gemoeten maar dat wilde mijn schoonzus toen niet meer.toen is hij naar die school gegaan en hij zit nu op een school voor stukadoor.Als je meer wilt weten mag je me ook mailen.Ik weet natuurlijk niet waar je vandaan komt.Ik kom uit zuid holland.

groetjes lies

• mas

Hoi lies, dank je wel , wat fijn om te lezen dat er zoveel mensen met me meedenken, wij wonen in west-friesland, is dus niet te doen, hahaha. Ik denk dat het te vergelijken is met die OPDC, en daar ga ik zeker achteraan.

bedankt he;)

mas

• lies

hoi mas

Ja zou kunnen dat dat hetzelfde is.Ik hoop dat hij snel op zijn juiste plek komt.

Het is inderdaad erg ver fietsen van friesland naar zuid holland hahaha.maar dat wist ik ook niet.ik heb alleen zoiets van er moet toch een oplossing zijn voor hem.

Ik ben zelf ook bezig om mijn zoon op sbo te krijgen.maar dat is weer een ander verhaal.Hij slikt nu toch weer medicijnen.Dexamphetamine 5mg verdeeld over twee halfjes per dag.Dat is een zusje van ritaline met langere werking en minder bijwerkingen.Hij heeft waarschijnlijk ook odd erbij maar dat is nog niet zeker.Op het moment gaat het wel goed.Ik hoop dat er snel een oplossing isvoor jou zoon,maar dat zal vast en zeker te volgen zijn op het pb.

veel liefs en sterkte Lies