traag

• amc

Ben ik nu zo traag, wat duurt het hier lang voordat je een reactie krijgt

• maggie

hahahah moderaten heet dat lol!

wij adhders zijn super snel en omdat te compenseren is dit bord extra vertraagd zodat alles niet zo snel op elkaar volgt en dat normale mensen het dan rustig kunnen lezen lol

groetjes maggie

• anoniem

Hey,

dit bord word gemodereerd, dus is er iets vertraging bij de plaatsing van je bericht. Echter, de beheerder plaatst de berichten vrij snel. Er zijn hier een hoop vaste bezoekers, die naar mijn idee vaak snel reageren. Maar is jouw topic misschien al wat naar beneden gezakt?!

• Helga

waar wil je een reactie op dan:?

• Bernadette

Hoi AMC ,

Er zit zowiezo al een vertraging tussen het plaatsen en het bij mij binnenkomen van de berichten .

Daarna worden ze van mijn ene email adres verstuurd naar mijn andere , dus een beetje ingewikkeld verhaal .

Dit bord word gewoon gemodereerd , dus daar valt weinig aan te doen , gr Bernadette

• amc

Op het moment stuiter ik bijna van m'n stoel, heb zoveel vragen over de diagnose add die vorige week bij mij gesteld is, dat ik niet te houen ben soms. Soms is bijna altijd trouwens. En geduld is soms aanwezig, hoewel ik het erg graag andersom wil zien, maar dat maar niet schijnt te lukken. Tis dat ik geen oranje/zwart gestreept velletje heb en de staart ontbreekt anders had ik in de volgende pooh film gespeeld.

• Jet

gr. Jet

• anoniem

Nou, je bent altijd welkom met vragen, hoor! :)

• anoniem

Hey cool, dat ben ik! :D

• peter

hoi amc

de verrtaging herken ik ook.

maar diagnose is adhd? pddnos.

heb toch meer add zoiets van stormen in je hoofd andere momenten is men lichaam onrustig zoiets van ene moment ben ik jager ander moment boer

er zegen wel es wat ben je traag merk het zelf ook wel op

het is een hele strijd om je staande te houden teleurstelingen onmacht faal angst

minderwaardigheids gevoelens ext ext

oja je goed film wil ik knorretje zijn en bernadet word postbode tijger

en alle vaste en losse prikkers kunnen eigen roleplaying creeren

of toneel/ theater leuk en gezellig en edukatief

hg peter