tja , tja en nog eens tja

• Bernadette

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw

“Belastingdienst” op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.

De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.

Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.

Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.

Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na

01-01-2006 zullen dan ook niet meer worden voldaan.

Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678

zo kan het ook , scheelt veel ellende , det

• Greet

Hè?

Ik kan niet volgen…………………………?????????????????

• cato

ha die det,

heb ff lekker gelachen om je stukje.

hier denken er nog meer zo over maar jij verwoord het wel heel apart.

moe word je van die “post” die altijd heel onverwacht op je mat valt en als het dan leuke berichten zouden zijn!!!!!!!!!!!!

neee………………….dat zelden.

ik bewaar hem kan mijn mannetje van het weekend ook je stukje lezen kan die ook ff lachen.

groetjes cato

• anoniem

Die is leuk!! :D:D:D

Dacht ik dat ik als jongere nog meeviel, maar ik vind die zorgtoeslag en dat gedoe met werken en tj-biljetten al verschrikkelijk..

Die zorgtoeslagfolder, een kleine bladzijde uitleg, die nergens op slaat. (Mijn geschatte inkomen als scholier is 16.000 euro?! :+ I Wish!!) En daarna twee volle bladzijdes met reacties, dat formulieren invullen makkelijk, zelfs geweldig is! :?

En de ib–groep (studiefinanciering ed) kan er ook wat van.. :s

Ik wil géén geld van hen ontvangen, maar kom er niet vanaf?! :?

Altijd blijven lachen.. En zeker om die brief, hihi! ;)

• anoniem

Greet, ben je een Belg ofzo?! :+

Grapje!

Heb je trouwens geen leuke Nederlander-mop ofzo?! :p

• Janny

GAAFFFF!!!!!!!

Ik heb hem net vanochtend voor het eerst gelezen op een dierenforum. (nee niet die ;))

:D:D:D

Wel aangetekend versturen hè!

• Janny

écht Belgske dus… :D:D:D Nu lag ik me rot!

Sorry lieve Greet. :D:D:D:D:D

• Helga

zouden we allemaal moeten sturen zo'n brief!!;)

• pim en zijn labrador hond

deze dame realiseerd zich niet dat belasting in de maatschappij iets is wat betaald moet worden. Binnenkort kan ik van me vrijwilligers werk betaald werk maken. De organisatie krijg subsidie om rekening met mij capiciteiten te houden en betaal ik verder van ht salaris lekker belasting. Er moeten gewoon invantarisatie gemaakt worden van de fauna om het beheer te bepalen. en ik ben goedkoper dan een buro inhuren die asociaal duur zijn .

Ik betaal met plezier voor de andere die ook moeilijkheden hebben en gehad hebben met het verkrijgen van geschrikt werk.

bovendien kun je die niety opzeggen dus discussie is zinloos