Nav Slikken Concerta

• ~Mupke~

Het slikken van Concerta wil absoluut niet lukken bij ons zoontje

(hij wordt in nov 6)

Alle mogelijke truckjes hebben tevergeefs geprobeerd

Inmiddels heb ik gister contact gehad met de instantie.

ER blijkt geen andere vorm te zijn van concerta ( ???)

Volgende week moet ie terug komen zijn eigen arts.

ER schijnt wel iets anders te zijn (kweet niet hoe het heet)

een nieuwer medicijn.

Tot die tijd zijn we terug op de ritalin. Met meer rust in huis.

Geen gevecht meer met de concerta (voorlopig)

Gelukkig hebben we maar 8 pilletjes “gekregen” ipv de eigenlijke 60

BEdankt voor jullie tips !

• mas

Ik vind het toch wel erg jong hoor, hoe lang slikt hij al medicatie?

groetje van mas

• Helga

Laat maar Mas……………….

• maggie

ja helemaal mee eens mas

maja helaas hebben wij hier geen recht van spreken in.is het misschien niet zo dat het kind gewoon baalt van al die medicijnen en dat hij misschien een keer zichzelf wil zijn is er leuk om te ontdekken wat adhd is!

groetjes maggie

• ~Mupke~

Maggie waar gaat dit in hemelsnaam over !

Jij kunnen absoluut niet oordelen over het wel of geen medicijn gebruik van

mijn zoontje !

Helaas weet hij donders goed wat adhd is.

Hij is juist BLIJ met zijn medicatie zodat hij NORMAAL kan spelen met zijn leeftijdsgenootjes, zonder altijd en eeuwig de pispaal te moeten zijn.

ook kan hij op deze manier zich goed contreren op school

Dus wat is jullie probleem

Dacht je hier tips kan vragen, maar blijkbaar krijg je hier ook nog een schuldgevoel als je kindje bijna 6 is en medicatie krijgt.

• mas

Hallo, je hebt het niet tegen onwetende mensjes hoor, maar tegen ervaringsdeskundigen die zelf adhd hebben en die kinderen met adhd hebben, dus….we kunnen het zéker wel weten he?

Ik heb toevallig adhd en mijn zoon van inmiddels 13 heeft adhd en odd, mijn jongere zoon van ruim 5 lijkt ook die kant op te gaan, wat je ook zegt, ik vind het belachelijk dat je een kind van 5 deze medicatie geeft, het staat ook op de bijsluiter, Ritalin is niet voor kinderen onder de 7 jaar, maakt meer kapot dan je lief is:?

mas

• aafke mv fabian 10 maand

als ervarings deskundige dienen jullie dus ook te weten dat medicijnen niet voor de lol ingenomen worden…

• AnoMini

@ Mas: Raar dat mijn nichtjes het dan al slikken vanaf ± hun 5de jaar,

foutje misschien maar wel 1 waar beide kinderen blij om zijn, mijn nichtje kan nu tenminste naar een “gewone” school!

dan mag je wel ervaringsdeskundig zijn maar dat ben je in JOUW gezin, niet in dat van Müpke!!!!!

Die vroeg alleen raad en geen veroordeling!

• Mama

en een kind wat helemaal zichzelf voorbijloopt? Plast in bed, gekke dingen doet, zonder dat ie er erg in heeft??? Is dat dan leuk????

• serin

Een olifant heeft toch de grootste en er zijn altijd mensen die het beter weten en je doet wat het beste is voor je kindje en in dit geval is dit het beste .