Wat zijn jullie hobby's? (offtopic)

• Jet

helaas mag ik alleen nog maar onder begeleiding…

gr. Jet

• Janny

:?:?:?

Ik denk… :/:D dat ik mijn nieuwe loginnaam op Flock nog maar eventjes voor jou geheim moet houden! :D:D:D

• anoniem

Jeetje, wel vervelend, al die blessures.. Maar aan de andere kant, ik rijd op een manege waar ook gehandicapte ruiters kunnen rijden, dus niets is onmogelijk. (takel, eenhandsteugel, speciale dekjes om op te zitten, enz.) ;)

IJslanders zijn inderdaad pony's, maar ze zijn heel erg sterk, kunnen met gemak volwassenen houden, al weet ik natuurlijk niet, hoe dat per paard zit. Het was ook maar een voorbeeld van een gangenpaard. Die kunnen andere gangen dan stap, draf of galop, en vaak zitten die gangen een stuk comfortabeler, omdat ze minder schommelen. Natuurlijk is het niet altijd makkelijk om zoiets te vinden, maar het is zeker mogelijk.. ;) Ik zal hier nu over ophouden, maar dacht, ik zeg het even, paardrijden blijft voor mij ieg het grootste geluksgevoel.. ;)

Schilder ze!! :)

• maggie

hahahah waarom? lijk me leuk om een oud vriendje te hebben lol

• Jet

Eerst zeg je me dat het niet lukt omdat de foto te groot is….

Maak ik hem kleiner sta ik er ineens dubbell ?!?!?!

Mag ik er een keer af en dan dit berichtje erbij….

• anoniem

En welk van de twee ben jij nou? :p

De onderste?!

• Bernadette

gnif , gnif , gnif …….

Jet ik ben dus aan het overdreven moderaten , zal kijken wat ik kan doen . Je weet dat ik niet zo handig ben in dit soort dingen :D Det

• Jet

Heb je nou ook al jezelf weg gemodereerd?

Wat had je voor spannends staan bij het adhd-algemeen.startpagina.nl bericht….?

:D:D:D:D