Wat zijn jullie hobby's? (offtopic)

• anoniem

Hey,

alleen als het mag/anderen het niet stordend vinden.. ;)

Als we het toch over off-topic reacties hadden, ben ik wel benieuwd naar anderen. Ik weet van de meesten wel wat, maar dat komt door de manier van reageren. Maar, wat zijn nou jullie ‘echte hobby’s'? Of wat vind je leuk? (al heb je er misschien geen tijd voor.. ;)) (En tsja, die voorsteltopic is wat ver… ;))

*Nieuwsgierig*

liefs, merel

• Bernadette

Hoi Merel ,

Das nou eens een leuk onderwerp , hoop dat niet adhders ook mee mogen doen .

Mijn hobbie,s zijn het bouwen van poppenhuizen (niet om mee te spelen of voor kids ) en kijkkamers , zover zelfs dat ik een eigen website heb daarvan .Allerlei creatieve hobbie,s teveel om op te noemen .

Genealogie , soms lezen als ik het kan ….

Mijn vijf honden , computerspellen alleen als ik kan winnen , slapen en dit prikbord .Kijk wie volgt , gr B

• ~Mupke~

Zal ik maar volgen. Vind het ook een leuk onderwerp

Mijn Hobby's zijn:

voetballen zowel langs de lijn als op tv

Prikborden :D en pc algemeen.

Muziek luisteren

Bos wandelen

Mijn nick naam is Mupke.

Ben getrouwd en heb 2 zoontjes

eentje van bijna 6, met adhd

en een van net 3 jaar oud

• esther

Schrijven, biografieën lezen, Sudoku-puzzels, joggen, en mijn grootste hobby is naar mensen kijken, praten, vragen stellen en ze proberen te doorgronden. Dat verveelt nooit.

• anoniem

Hey Det,

ik zou het wel vaker leuk vinden, maar post niet altijd..

Maar nu stond er toch al een hoop ‘onzin’ op het bord…

Vind je site trouwens mooi, echt knap allemaal! :)

En tuurlijk mogen jullie allemaal meedoen.. :p

• Jet

Ik hoop dat het lukt, maar de bedoeling is dat ik een fotootje ga plakken….

Mijn hobby's……Tekenen en schilderen. Alhoewel dat ik er de laatste tijd echt heel weinig aan doe helaas. Ik heb zelf een tijdje in opdracht portretten gemaakt, maar ik heb al een jaar een opdracht liggen en het lukt gewoon niet ze af te maken.

Met dat schilderen heb ik ook verschillende muurschilderingen gemaakt. Dat is ontzettend leuk om te doen.

Motorrijden. Wat op dit moment zo teleurstellend is omdat er overal snelheidscontroles zijn. Ik ben echt van het type snel en hard.

Op vakantie gaan. Dat is een hobby die ik ook veel te weinig kan doen.:D:D

Eerst ging ik altijd met de motor op stap overal naar toe. Tentje mee, bergpassen en bochten rijden. Daarna was het met het hele gezin camperen. Iedere vakantie de hort op met de caravan of tent. Het laatste jaar hebben we Egypte ontdekt met All inclusive hotels. Daar komt gelijk een volgende hobby volledig tot zijn recht. Snorkelen en Duiken. Ik heb nog geen duikbrevet maar dat komt zeker als ik meer tijd en geld heb. (en de jongste koter oud genoeg is want die wil ook zo graag)

Wat ik ook nog graag zou willen leren is het mennen van paarden. In een ver verleden heb ik veel paard gereden. Dat kan mijn ruggetje (en de rug van het paard met mijn gewicht :-)) niet meer aan. Graag zou ik mijn koetspaardenrijbewijs willen halen.

Boeken lezen. Vooral van het type - In de ban van de Ring en Harry Potter of spirituele boeken. Alhoewel een lekkere spannende detective ook binnen een paar dagen uit kan zijn.

Helaas zijn het op dit moment hoofdzakelijk medische studieboeken….

Maarrru Merel….. Je hebt zelf helemaal niet geschreven wat jouw hobbies nou zijn!

gr. Jet

• maggie

tja mijn hobby"s zijn: body combat,lezen, naar hardcorefeesten gaan,mijn hond sjeffie, pcen en muziek luisteren en draaien (als het maar hard gaat lol)

groetjes maffie

• mas

wauwwwwwww, wat een prachtig schilderij!

• anoniem

Leuk, om dit van anderen te lezen! Eerlijk gezegd ben ik alleen een klein beetje op de hoogte van de mensen die hier al heel lang komen, vanaf het oude bord enzo.. :s

Jet, ik vind echt dat je leuke hobby's hebt! Heb je die foto echt zelf getekent? *shock!!* Knap zeg, paarden zijn echt moeilijk, en dan is zoeen al helemaal niet simpel! ;)

Ik zelf ga absoluut voor de paarden! Verder zo nu en dan zwemmen, hardlopen, fietsen. Internet is ook geen onbelangrijk iets… ;) Zo af en toe vind ik tekenen leuk, maar kan er niets van en dan is die bui ook weer snel over. Verder schrijven… (Gewoon wat gedichtjes af en toe) Ik kan ook niet zonder muziek, niet per sé om zelf te maken, hoor, maar gewoon luisteren. :)

Leuk, mennen… Jammer, dat je niet kan rijden, maar mennen lijkt me een goede oplossing! Wie weet komt het er nog van! :)

Liefs, Merel

• mas

Mijn hobby's zijn:

Lezen: veel oorlog, spiritueel, drama, geschiedenis/cultuur

Dansen: alles

Computer: prikbord, mail, marktplaats

Vakantie: ( kan me niet vaak en lang genoeg zijn, van een weekendje Parijs tot een zonvakantie in Frankrijk of een spannende trip in Afrika, allemaal goed)

Skeeleren: lekker uitwaaien over de dijk met mijn man of vriendin

Shoppen: vooral voor anderen omdat ik zelf moeilijk kan slagen

Koffie leuten en kletsen: je hebt van die vriendinnen waarmee je nooit uitgepraat bent;)

Knutselen: dat kan ik totaal niet, maar ik vind het wel leuk, zo maak ik af en toe een ketting, en was ik aan een medicijnbundel begonnen, heb voor mijn man laatst een echt leer notitieboekje gemaakt.

Terasje pakken: waar de zon ook maar schijnt

Uit eten gaan: ik vind koken vreselijk!

Dat was het wel zo'n beetje, kan verder ff niets bedenken.

mas