't is hier saai...

• Janny

Waar ben je? Waar blijf je? Het is aan jou om “structuur” aan te brengen in onze feuilleton! :D

• Janny

Beterschap!

liefs

Janny

• adhd ma

Geintje, Janny zei hij met een lieve glimlach……ik kon je vroeger ook al hoog op de kast krijgen en dat lukt me nu ook nog steeds.

Ze keken elkaar diep in de ogen en bij janny kwamen de vlinders opzetten, ook Klaas zijn hart ging sneller kloppen.

Ze gingen totaal in elkaar op, en net toen klaas janny stevig naar zich toetrok kwam..jawel die verekte arcordion leraar terug

Ik moet naar huis, @!#$ en snel ook er is gebeld door mijn vrouw…zij staat op punt van bevallen en ik moet dus als een speer terug naar huis.

Snel gaf hij de koffie aan Janny en klaas en zei nog “jullie sluiten wel af he, hier zijn de sleutels”.

Stomverbaasd en een beetje verlegen keken ze elkaar aan…dit was wel DE gelegenheid om elkaar beter te leren kennen.

Wie durft hem verder af te maken

• miranda

t spijt me,kan ff niet lollig zijn..andere keer doe ik mee,kan niet eens ergens opkomen,komt wel weer hoor,zit te veel met serieuze gedachtes ff,zoonlief voelt zich kl….. moeders ook.wat wel fijn is is dat mn oudste(geen adhd) nu in italie zit met mijn broer en zn vrouw en hun zoon,mocht nog steeds een keer mee in de herstvakantie. dat komt op een erg goed moment voor hem want ook hij lijd soms(vaak)onder de situatie met r.heb nu veel ruimte om me (nog) meer op r. te richten maar t schiet niet op,te negatieve spiraal op t moment.iets leuks gaan we zeker wel doen nog met r.hoop dat dat hem afleidt ff.heeft allemaal niets met deze topic te maken,maar goed,heeft intussen ook nog van alles opgebiecht,wat al weken of langer geleden is,al die dingen waarvoor ik altijd al bang was en ja hoor.lichtpuntje is toch dat hij t vertelt en nog wel midden in de nacht met tranen en tuiten(.zijn woorden:alle kinderen doen die dingen maar ik moet het van mezelf vertellen en hun kunnen hun mond houden;ik kan er niet tegen om het voor me te houden omdat jullie me altijd zo waarschuwen voor die soort dingen en dan doe ik het toch.en dan schaam ik me zo.)hij is zo vreselijk beinvloedbaar.ik zet het ff liever niet neer in details maar betreft o.a. roken en stelen.slik slik,pfffffffff.maar recht in ons gezicht staan liegen pas geleden en wel zo dat we m geloofden en dan nu toch……tja ik waardeer toch zijn eerlijkheid,dat staat voorop,houden we hem ook altijd voor,ook nu maar wat is t moeilijk,hij is pas 12 ,waar gaat het heen.maar ik lees mee,is ook afleiding om leuke verhalen te lezen dus ga door zou ik zeggen:-),gr. miranda

• anoniem

Jet schreef:

> Ik heb de caravan voor de deur staan die na een lang seizoen

> op de camping terug de stalling in moet.

> Maar je mag komen helpen als je zin hebt. ;-)

–> Ik kom wel hoor! Heb toch vakantie! ;)

> Misschien een leuke oproep! Wie gaat er iets leuks doen deze

> vakantie?

–> Paardrijden!! :D

• Jet

Waarom begin je niet al nu met naar de neuroloog te willen en dan gelijk een afspraak maken om dat over een maand of zo door de scan te kunnen…..

Geen idee hoe lang je tegenwoordig moet wachten voor een MRI of een CT scan.

En, stel, je hebt of ze zien een hernia…… Die hebben ze bij mij ook gezien… Toen zeiden ze: mevrouw, hij is te klein om operatief te verwijderen. Daar doen wij tegenwoordig niets meer aan. U zult rust moeten nemen, gaat u maar twee weken plat….en hou er rekening mee dat hij op de gekste momenten weer op kan spelen.

En dat doet hij, op de gekste momenten terug komen….

Kom vast in aktie, heeft je baas ook niets te zeuren…je bent met ziekenhuisbezoeken toch altijd aan de goden overgeleverd.

sterkte, Jet

• anoniem

Sterkte Miranda!!

Het probleem is hier niet mee verholpen, maar weet dat je altijd hier op het bord terecht kunt! :)

Liefs, Merel

• mas

die eerlijkheid is GOUD waard, wat een ongelooflijk goed geweten, wees er trots op, en laat dat heel erg merken aan hem;)

groetjes van mas

• miranda

merel,dankjewel,doet goed. en mas ,dat is zeker goud waard,besef ik ook.en ene psygologe(toen was hij pas een jaar of 6)concludeerde toen ;zeker geen eenduidige adhd,combi met odd of cd of weet ik allemaal niet wat voor een raport ze opgesteld had,opvallendste was de opmerking zij het voorzichtig:een vermindere gewetensontwikkeling,daar was ik het toen al niet mee eens en nu nog niet,dat mens heb ik al lang niet meer,was iemand uit het ziekenhuis(en ik reageer zo omdat zij hem ook een krap uurtje alleen heeft gehad,nou knap dat je dan zo,n diagnose weet te stellen zeg)zit sinds die tijd bij jeugdzorg en ook hun hebben dat stukje niet bevestigd.een geweten heeft hij wel degelijk.herhalen in fouten,zeer opstandig en brutaal en bijna altijd de schuld bij anderen leggen heeft niets met geweten te maken.trouwens , die schuld bij de anderen leggen ,hij is dan wel ECHT overtuigd van z,n gelijk,vaak is het zo en net zo vaak niet,maar dat is een van de moeilijkste problemen,daardoor voelt ie zich idd waardeloos want de hele wereld is dan tegen hem.ja,ok mam,zegt ie dan jij houd veel van mij en papa en f. ook,maar iedereen(is natuurlijk echt niet iedereen,zo voelt hij het) moet mij niet.klopt ook niet want mensen die m echt kennen en wel begrip hebben lopen zelfs erg met hem weg vanwege zijn grote enthousiasme,spontaniteit en humor.helaas,maar dat schreef ik al is dat erg aan t verdwijnen,het negatieve,onverschillige,opstandige wint steeds meer terrein om t zo maar uit te drukken.een kind is lang buigzaam maar ook dat kan knakken merk ik wel,ik druk me misschien wat warrig uit,kom ook niet echt tot een goed verhaal nu.stop er ff mee.je(jullie) herkennen t wel denk ik. groetjes ,miranda

• Janny

dit ben ik dus roerend met Mas eens!

liefs

Janny