't is hier saai...

• Albert

Nou nee, ik ga niet iets leuks doen met de vakantie.

Ik had eigenlijk moeten werken en het liefst was ik lekker met mijn zoon op stap en zat ik op m'n fietsie in de Voerstreek.

Ik heb echter ruzie met m'n rug gekregen, die zegt,“nee vriend, je doet even helemaal niets”. En dat zegt die al twee weken lang en dan betrekt die mijn been er ook nog bij. Ischias noemen ze dat, twee keer in de week naar de fisio, niet op de fiets want ik krijg mijn been niet over het zadel en ook niet met de auto, want ik kan niet zitten. Dus loop ik en gek genoeg is dat het enige wat ik wel zonder pijn kan.

Ischias noemen ze dat, nou ik noem het gewoon shit.

Groeten, Albert.

• Jet

Dat is echt rot voor je Albert, ik kan het weten want zit zelf ook regelmatig dat mijn rug mijn leeftempo niet bij kan houden.

Van mijn fysio heb ik toen een oefening gekregen om daar de boel een beetje ruimte te geven. Dat is plat op je rug liggen met je knieen gebogen. Dan leg je de enkel van de ene voet op de knie van het andere been. En dan til je de knie met daar het andere been op rustend heel voorzichtig naar voren toe. Daarmee rek je een beetje de bilspier op die vaak zo vast zit aan je onderrug.

Mij helpt dat vaak wel. Niets forceren, rust en toch beweging, en de fysio zijn werk laten doen zou ik zeggen.

Sterkte, Jet

• Jet

Maaarrrrruuu, ik had al gereageerd op je bericht terwijl dat verhaal van adhdma nog niet geplaatst was.

We zijn gezamelijk geplaats dus ik wist het helemaal niet wat de bedoeling was….

Ga je nog boos tegen me doen ook….

Ik nie weet nie niets nie aan kan doen nie…..

gr. Jet

• Jet

Ik weet wel dat je had gereageerd, maar je had het over saai, en ik dacht dat ik mijn steentje al had bijgedragen aan het ontsaaien en offtopic volkletsen van het prikbord.

Toch?

gr. Jet

• Jet

Janny, de Janny die nooit om woorden verlegen was begon nu te stotteren en stamelen. Uhm Ja, uhhh nou, pffff, wat jammer nou dat ik nu naar mijn muziekles moet anders zou ik je met alle plezier willen uitnodigen een glaasje melk te komen drinken.

Hé zegt Klaas, dat is nou echt jammer. Ik heb echt tijden naar je nieuwe adres gezocht en ben zo blij je eindelijk weer gevonden te hebben….Waar moet je naar toe? Kan ik je een lift geven?

…………………………………aan de volgende…

• mas

Je kunt het hier val alles noemen behalve saai, jemig, wás het maar eens saai, heerlijk lijkt me dat, saai…wat is dat eigenlijk:?

mas

Een man en zijn vrouw hadden wat probleempjes en besloten

elkaar dood te zwijgen.

Plotseling realiseerde de man dat hij zijn vrouw de

volgende dag nodig had om hem om 5.00 uur wakker te

maken voor een vroege zakenvlucht. Hij wilde echter niet de

eerste zijn die de stilte zou doorbreken (en dus zou

verliezen).

Hij schreef daarom op een stukje papier: "Maak

me asjeblieft om 5.00 uur wakker". Hij legde het papiertje

op een plek waarvan hij zeker wist dat zijn vrouw het zou

vinden. De volgende ochtend werd de man wakker en kwam

tot de ontdekking dat het al 9.00 uur was en dat hij dus

zijn vlucht gemist had. Hij was woedend en stond op het punt

om op zoek te gaan naar zijn vrouw om er achter te komen

waarom ze hem niet had gewekt. Ineens zag hij een

papiertje bij het bed liggen.

Daarop stond: “Het is 5.00 uur. Wakker worden.”

Mannen zijn niet geschikt voor dit soort van krachtmetingen.

God mag dan wel de man eerder dan de vrouw hebben

geschapen, maar er gaat altijd een ruwe schets aan het

meesterstuk vooraf.:D:D:D

• Janny

Heel even maar duurde het tot Janny door had dat het wérkelijk Klaas, de bink van het dorp, was… die daar voor háár deur stond!

Stotterend, blozend en zich afvragend wát hij van haar wilde, nodigde ze hem binnen. Potverdikkeme zeg! Hij was nóg knapper dan ze in gedachten had en plotseling vervaagde het beeld van Mel Gibson waar ze nogal eens van droomde.

Het was een tikkeltje genânt hem door de keuken te loodsen waar de ongeschilde aardappelen en uien naast de vaat op het aanrecht lagen. Het vlees dat er lag en wat bestemd was voor de hachee werd druk “bestudeerd” door Janny's geliefde katten. De klok tikte verder. Over een half uur werd ze op de muziekschool verwacht. En ze had haar stuk nóg niet ingestudeerd. Maar ach, ze was goed in het bedenken van smoezen en besloot haar aandacht op Klaas te vestigen zich voortdurend verontschuldigend voor de rotzooi.

Ze nodigde hem in de woonkamer uit en bood hem koffie aan. Terwijl zij de koffie maakte hoorde ze een enorm kabaal. Klaas was gestruikeld over de muziekstander die midden in de kamer stond. Met een rode kop stoof ze op hem af. In de hoop hem in haar armen op te vangen… Helaas… het was goed afgelopen.

Zwijgend dronken ze hun koffie op en de tijd liep door.

Klaas… stotterde Janny. Ik moet écht naar mijn accordeonles. Maar als je het leuk vind mag je met me mee. Verrast dat hij ja zei, vertrokken ze naar de muziekschool. De rotzooi bleef de rotzooi en ze gingen op pad.

Eenmaal aangekomen, voorgesteld aan de muziekleraar waren ze een ogenblik alleen. De leraar haalde koffie toen Klaas fluisterde….. pssssst… Je kunt wel raden waar ik voor gekomen ben hè? :/ Ikke niet. :?:?:?

“Eigenlojk ben ik gekomen om te vragen of je mijn poezie-album bog hebt…?” Ik heb hem het laatst aan jou uitgeleend en jij was de enige die me niet plaagde met mijn poezie-album omdat ik een jongen was….

Met een rooie kop en stomverbaasd keek ik hem aan………. een jongen wahas??? :?

wordt vervolgd door???????

• Albert

Dank je Jet,

Ik heb me voorgenomen, dat als er deze week geen verbetering optreed, ik een afspraak met de neuroloog wil.

Moeten ze me maar eens door de scan halen, ik heb er nu echt genoeg van.

Ik ken al de oefeningen die ik in het verleden en de laatste weken van de fisio heb meegekregen uit mijn hoofd, maar het haalt niet veel uit, alleen lopen geeft wat ontspanning.

Het enigste voordeel is, dat ik nog nooit zoveel belangstelling van mijn baas heb gehad, dan de laatste tijd. Dit kost hem natuurlijk geld, heb ik toch ook nog een beetje leedvermaak van mijn kant.

Groeten, Albert.

• Janny

:?

hier gaat iets mis zie ik…

Mams? Hoe lossen we dit op? Dat we elkaar niet in het het vaarwater zitten?????

:D:?

Wat is nou deel 2 en wat 3?????

• Janny

:D:D:D Die houden we er in! :D