't is hier saai...

• Janny

Hallo! Waar blijven de vrolijke verhalen?????

liefs

Janny

• Albert

T'is niet altijd feest hoor Janny.

Die vrolijke verhalen komen er vanzelf wel weer.

Groetjes, Albert.

• maggie

"ik ben vandaag zo vrolijk,zo vrolijk,zo vrolijk! ik ben behoorlijk vrolijk! zo vrolijk was ik nooit!'

• anoniem

Sorry hoor, maar niet iedereen schrijft zoveel als jij, he.. ;)

En niet vergeten: geen nieuws is vaak goed nieuws… ;)

• adhd ma

Nou maak jij de eerste zin dan plak ik er eentje achteraan, een soort kettingbrief.hahaha

groetjes adhd ma

• Jet

Heb ik net een heel stuk geschreven over het eerste feestje van mijn oudste is het je nog te saai… Is het mijn schrijfstijl of het verhaal zelf? :D:D

Het is hier vakantie en ik moet werken… Hoe saai wil je het hebben.

Ik heb de caravan voor de deur staan die na een lang seizoen op de camping terug de stalling in moet. Die moet schoon, en in de was gezet, grondzeil met de hoge druk afgespoten, de coniferenheg moet geknipt voor de winter en de voortuin moet bestraat worden.

Dan heb ik nog maar de helft van het lijstje dus mijn Yoepie stemming is ook op vakantie in het zonnige zuiden.

Maar je mag komen helpen als je zin hebt. ;-)

Misschien een leuke oproep! Wie gaat er iets leuks doen deze vakantie?

gr. Jet

kijken of t-ie lukt!

• Janny

Er was eens een jongedame van pas 50 jaren jong die op het punt stond naar haar accordeonles te gaan. Ze had haar muziekleraar beloofd deze week extra góed te oefenen. Nou zit het zo… dat is niet helemaal gegaan zoals het gepland was…ze heeft nog slechts 3 kwartier te gaan (inklusief reistijd!) om haar lessen te oefenen.

Dus ze besloot haar computer op te pakken en het raam uit te gooien. Ware het niet dat ze nét op tijd haar katten achter het huis zag lopen… en op het nippertje besloot dit toch maar niet te doen. Anders had ze nu geheid een kat minder gehad…

Dus..

Michael doesn't row the boat ashore yet… :?:?:?

(wie volgt? ADHD-mam?)

:D:D:D

• Janny

Zeg tut! Jij “hoort” het vervolgverhaal te vervolgen. Dit is door adhd-mama bedacht…

ennuhhh…

nee ik help je niet! Het is hier al een puinzooi!

En ik ga op zoek naar je bericht… beloofd!

Eerst ffkes op mijn ijzeren paard naar meneer Heijn!

:D

Je paddesstoel is gelukt hoor! KNAP van je… ;)

Janny

• Janny

Ik héb je feestje wel gelezen en zelfs gereageerd! Puhhhh…

denkt ze wel niet! :/:D;)

• adhd ma

Toen ging de deurbel, en stond er een heerlijke vent, lekker ruikend naar de nieuwste geur van david beckham voor de deur.

Zijn ogen waren zo blauw als de zee, en zijn huid was nog getint van de zomer.

Zijn blous was niet geheel gesloten, maar zag er verzorgt uit!

“Hee janny” zei hij ken je me nog, “ik ben klaas” en heb vroeger bij jullie de melk rond gebracht.

janny kreeg een rode blos op haar wangen, en dacht, shit net nu ik naar de accordionles moet.

Hhahahaha nou wie maakt hem af………………..