Ritalin

• amc

Wie kan/wil mij over ervaringen in het algemeen bij het gebruik van Ritalin schrijven. Ben sinds donderdag hiermee begonnen

• Janny

hallo,

als je bij ziekfunctie Ritalin als onderwerp en alle data intikt heb je máááááááánden leesvoer!

;)

hg

Janny

• adhd ma

Waar is het voor, enquete, of prijsvraag?

Hahahah nee als het voor een studie is moet je wel even laten weten wat je wilt weten.

Groetjes adhd ma

• amc

Nee adha ma, ik wil het weten voor mezelf, heb na lang zoeken (26 jaar) diverse psychiaters, psychologen en maatschappelijk werk van de ggz de diagnose add gekregen. Natuurlijk niet bij voorgaand experts, maar bij een psychiater die heeeel goed luisterd. Die was er ook niet na een paar sessies achter, maar ik begrijp nu dat een diagnose bij vrouwen ook weer wat gecompliceerder is te stellen. Eerste werd het afgedaan als puberteit, hormonen enz, enz. Er valt best wel veel op zijn plaats nu, maar ook het verdriet van een huwlijk dat na 20 jaar stuk gelopen is door mijn toch wel zeer explosief en wispelturig gedrag maakt dat ik me soms woedend, dan weer verdrietig, radeloos enz voel en dit soms binnen 5 minuten tegelijk, ook een prestatie hahah. Wat ik eigenlijk wil weten is de ervaring van anderen die ritalin gebruiken, of gebruikt hebben.

Groetjes amc