Beste mensen,
Ik log vandaag pas weer voor het eerst in..ja en vanochtend toen ik kwart voor 8 thuis kwam (:D)
En inloggen zal ik nog wel doen echter posten niet meer.Een hoop mensen hebben me erg teleurgesteld met hun manier van doen naar mij toe.Werkelijk bijna geen 1 post is gelezen op de manier waarop dit zou moeten gebeuren.Er is een beeld gecreerd van mij deze twee dagen die ook maar niks met de werkelijkheid te maken heeft,Mede ook dankzij mijzelf gewoon(want daar ben ik me ook van bewust!).Des al niet te min zijn de fatsoensnormen ver overschreden.athans mijn fatsoensnormen.Als je ziet dat er iemand echt last van heb en toch constant door blijven gaan met gifs en flauwe grapjes en zeggen dat ik ver beneden peil opereer dan knakt er iets in mij.Als je alles buiten betrekking laat wat er tussen det en mij is gebeurd(wat het waren twee verschillende meningen en interpetatie van dingen)zou ik al niet meer terug komen.Niet als je wat zelf respect heb.1 van de weinge dingen die ik gelukkig wel heb.
Wil wel de mensen bedanken die durfden op te staan voor mij ook al waren ze het misschien niet met me eens,maar ook hun hadden door dat er met weinig fatsoen gewerkt heeft en dat het kwetsend was.enigste keer dat ik niet met fatsoen heb gehandeld was met dat pleitos topic,maar als iedereen goed had gelezen was je al opgevallen dat er een post hier ver beneden nu al 1 kant van het verhaal was toegelicht,.Echter worden daar punten aangehaald die niet van belang zijn,vandaar dat ik mijn verhaal ook wou zeggen.het was dus puur een reactie op die reply.en zoals jullie weten zitten er twee kanten aan elk verhaal.lijkt me dus niet meer logisch dat ik die ook geef en meer was het niet.dus of het met dit gegeven echt zo onfatsoenlijk was mag je dus gaan afvragen.
laat me nog 1 keer duidelijk maken dat het me niet om gifs in het algemeen ging(waarom zou ik?).maar denigrerende gifs die je eigenlijk niet anders kan ontvangen als op die manier.was dit niet de achterlichende gedachte,dan is het een bijzondere ongelukkige manier van keuze,vandaar ook mijn vraag of dit niet meer gedaan hoeften te worden als antwoord op mijn replys.kleine moeite leek mij en vrij logisch(athans weer alleen logisch bij mij weer waarschijnlijk )
In iedergeval zand er over,want hier ga ik niet meer over nadenken.krijg het daar bovendien veels te druk voor.
Gaat jullie goed allemaal
Laatste post weer!
//Edwin