De spanning was vandaag groot.
Hij (11) had zijn eerste feestje en was uitgenodigd door 3 meiden uit zijn klas.
Eigenlijk was de hele klas uitgenodigd, maar hij zag het toch wel als een heel speciaal ding…..
Uit school moest er gelijk kadootjes gekocht worden. Tja, wat geef je aan 3 meiden die een klassefeest houden…Mam, weet jij wat…????
Bij het kruitvat drie identieke kettinkjes gekocht. Heel hip. O wat was hij in zijn sas…Maarrrrru kan ik wel een ketting geven..is dat niet net of ik met ze wil gaan of zoooo…Nee hoor schat, dat kan best…
Mam, mag ik gel in mijn haar? Tuurlijk jongen, moet ik even helpen. Nee, dat lukt wel… Nou zag hij er wel heel christelijk uit met zijscheiding en een vette plak op zijn hoofd dat ik toch maar even met de kam heb geholpen het tot een gave kuif te maken.
Mam, schiet nou op, we moeten gaan, moet ik alleen gaan? Kom nou.. OK, ik mee, waren we dus echt een kwartier te vroeg voor de deur… Nou mam, een kwartier is wel erg te vroeg, zo meteen ben ik de eerste. Weet je wat, we lopen nog een blokje om.
Ik moest echt hard lopen om hem bij te houden. 5 min. later weer voor de deur. Gelukkig er waren al anderen. Ik een kus, dag mam, ja ga nou maar….daaaag.
Ik heb hem net opgehaald. Moest hem uit de woonkamer plukken, maar hij was al gewaarschuwd dat we voor de deur stonden. Zie ik daar een hele zweterige kleffe kindermassa die met elkaar aan het “slijpen” zijn op Marco Borsato. Zoo gaaf om te zien. Daar wilde moeders natuurlijk de details van weten…
Ennn jij ook gedanst.. Jaaha, de hele avond…Maarrruuu, ook met een meisje….
Tja, die kwamen elke keer wel vragen, maar toen ik zei, ok dan, wilde ze ineens niet meer. Pfffff, echt gelukkig maar. Dat is zo Warm zo tegen elkaar aan dansen.
Ik ben er de hele avond onderuit gekomen en aan ontsnapt.
Wat worden ze toch ineens groot…alhoewel het nog even zal duren eerdat deze hier een echte “loverboy” wordt. :D:
Een zeer vertederde moeder Jet