Ik wíst het wel!!!

• Janny

Wat ik wel wist?

Nou gewoon… dat ik die man ergens van kenden… :?:?:?

Afgelopen zondag bezocht ik een accordeonfestival. Daar trad een accordeonist op (een héle goeie!!!) die Geurt de Leeuw heet en ik heb zo'n beetje 2 keer 30 minuten naar die man zitten luisteren en me tegelijkertijd afvragend wáár in de vrede ik hem van kende! Want dát ik hem kende stond voor mij vast… en ik kwam er maar niet op! :?

Kom ik vanochtend op mijn werk in de kliniek en wat tref ik daar in de OK boven een Golden Retriever! GEURT DE LEEUW!!!

NEE DUS….. maar wél zijn dubbelganger!

Stomverbaasd vroeg ik de assistente wie die vreemde man was die daar stond te opereren samen met mijn baas. Geurt de Leeuw uit Oudewater?

Nee dus…

Dokter K. Een gepensioneerd algemeen chirurg uit onze plaatselijke ziekenhuis! Die graag helpt bij het opereren van orthopedische operaties!

Ik ben nooit bij die chirurg geweest dus ik kende hem niet. Eerst wilde ik het niet geloven, maar het is waar en het is een algemeend bekend gegeven!

Maar…… hij heeft dus wel een dubbelganger!!!

En wéér hebben ze me uitgelachen!

ps;

ik had die man dus al vaker in de OK gezien… Ik heb hem zelfs koffie gegeven!!!!

Ik begin te dementeren hoor!

wel jong hè?

“een accordeonspelende algemeen chirurg die honden opereert!”

• Helga

Iedereen heeft een dubbelganger Janny, wist je dat niet?? Waar zou die van jouw ‘lopen’??

(geintje:D)

Grtz,

Helga

• Janny

Wil je dit héél zachies fluisteren? Anders raakt mijn man overstuur namelijk… het idee van nóg zo eentje trekt ie niet hoor! :D